Chapter 146 - Budak Berkepala Pelik Muncul Dalam Kebun Pisang Rastali

1.8K 66 87
                                    

ACHTUNG

"Andai terdapat babak, dialog, ayat atau perkataan kurang sopan, lucah, kesat atau terlampau di bawah ini, harap pembaca berfikiran terbuka. Itu semua perlu untuk menghidupkan karya aku. Namun semuanya aku persembahkan secara terkawal & tak keterlaluan. Harap maaf andai ia mengganggu minda sesetengah pembaca yang berbudi pekerti tinggi lagi mulia akhlaknya serta yang mementingkan adab sopan dalam berkarya"

•••♦◄♥►♦•••

• • Pergh.. lamanya korang menanti chapter  terbaru ni, kan? So sorry, sebab mood  aku tengah merudum dengan teruknya. Cuma dapat karang beberapa perenggan je setiap hari. Tapi jangan bimbang, aku akan tetap habiskan BB ni. Lagi pun, setiap chapter  panjang berjela, kan? Dapat arr mengubat rindu korang kat Edan, Esan, Nek Yam, Mak Gayah Rendang & lelain tu.. hee.

Jangan kecam andai chapter  kali ini makin daring  & bernada lucah cabul. Itulah realiti kebanyakan remaja lelaki zaman sekarang. Cakap & perbuatannya amat menyeramkan sukma. Aku dah pernah alaminya.. hee

• • Kepada pembaca setia Kucing Lorong, harap bersabar, kay? Mood  aku tak mengizinkan untuk aku sambung citer tu buat masa ini. 

•••♦◄♥►♦•••

"Eh, Esan tak nak tanggalkan baju dan kain akak ke?" soal emak Fikri, teruja sambil menelentang di katil.

"Tak ape, nanti saya akan koyak dan carik-carikan ngan gunting ni," jawab Ehsan.

Dia mencapai gunting dari dalam laci di kepala katil.

"Pergh.. ganasnya Esan. Tapi ini baju kesayangan akak le. Akak beli t-shirt  ni kat Bukit Bunga.. hu hu."

"Don't worry, nanti saya belikan yang serupa cam ni kat pasar malam kita. Untuk akak, saya sanggup berkorban."

Ehsan mengikat kedua kaki dan tangan si janda dengan tali rafia merah yang dibawa. Wanita itu diam tak membantah. Berdebar dadanya menanti aksi si jejaka tersayang.

Nampak pelik dan luar biasa permainan mereka kali ini. Namun dia hanya berserah. Sifat ingin tahunya menebal hingga dia tak menyoal lanjut.

Mungkin ini le penangan serbuk guna-guna Dukun Mek Loyah tu? Esan jadi makin terangsang dan bertindak di luar dari kebiasaan.. fikir emak Fikri.

Sesambil itu matanya tak berkelip memandang akan tubuh sasa si remaja yang amat mempesonakannya. Sementelah, tubuh itu berkilat dek peluh yang terbit tatkala Ehsan bergegas mengayuh ke sini tadi.

"Okey, akak dah sedia ke nak rasa permainan baru ni? Sure  akan buat kita berdua syok," soal Ehsan seraya tersengih penuh sinister.

Kini, si janda dah kemas terikat. Dia tak mampu untuk bergerak, apatah lagi mengubah keputusannya. Dia hanya berserah dan menanti penuh debaran.

"Yes, akak dah sedia ni. Untuk jejaka idaman, akak always ready.. hu hu."

Setelah berfikir seketika, Ehsan menyimpan semula gunting ke dalam laci.

Dia lalu mengeluarkan sebilah pisau dari beg sekolahnya. Pisau yang bersinar berkilat itu diacu-acukannya ke kiri ke kanan namun dalam gerakan terkawal.

"Wah, hebat sungguh idea Esan kali ni, ye? Siap dengan pisau lagi, excited nya akak. Horey."

"Pisau ni saya nak guna untuk carik dan potong baju dan kain batik akak ni. Kalau guna gunting tak ade arr thrill nya.. he he."

• bu𝓭ak bukit •Where stories live. Discover now