Chapter 68 - Dua Budak Bogel Dalam Swimming Pool

1.9K 80 14
                                    

ACHTUNG!

"Andai terdapat babak, dialog, ayat atau perkataan kurang sopan, lucah, kesat atau terlampau di bawah ini, harap pembaca berfikiran terbuka. Itu semua perlu untuk menghidupkan karya aku. Namun semuanya aku persembahkan secara terkawal & tak keterlaluan. Harap maaf andai ia mengganggu minda sesetengah pembaca yang berbudi pekerti tinggi lagi mulia akhlaknya serta yang mementingkan adab sopan dalam berkarya "

•••♦◄♥►♦•••

"Cer kau ingat semula kejadian malam tadi. Ade tak makhluk halus tu bagi kau makan atau minum ape-ape?" tanya Aidan setelah selesai mengurut dan merawat aset Lokman Harith. 

Remaja form three  itu kini terbaring keletihan, shirtless, hanya berkain pelikat.

Dia cuba mengingati akan kejadian tersebut, wajahnya berkerut. Namun, dia gagal untuk menjelaskan kepada Aidan juga kekawannya.

"Tak ape arr kalau kau masih rasa pening dan mamun. Rehat dulu, mungkin nanti kau akan ingat semuanya, okey?" nasihat Aidan seraya mengusap dahi kawannya itu.

"Walau ape pun, nah minum air yang aku bancuh ngan serbuk ubat ni," pelawanya. 

Lokman Harith meneguk air dalam gelas dengan penuh cermat dan yakin.

"Mintak-mintak kau akan baik lepas minum ubat Edan ni," ujar Aiman Harith penuh pengharapan. 

Dia sayang sesangat pada abangnya itu.

"Edan, tadi sebelum korang datang, adik aku cakap, kau pun pernah alami kejadian cam ni gak. Citer arr kat aku, mana tau, bila dengar citer kau tu, akan buat aku ingat kejadian malam tadi," pinta Lokman Harith.

"Aik,abang. Kau sedar ke time  aku bagitau pasal tu? Aku ingat kan kau dok berkhayal dan pening lagi," tanya adiknya. 

Lokman Harith hanya mengangguk lemah.

Demi mengembalikan semula ingatan Lokman Harith, Aidan pun menceritakan peristiwa dia digoda dan terjerumus dalam permainan makhluk halus yang berupa dua gadis mat salih cantik tempoh hari.

Terlopong mulut Lokman Harith mendengarnya. Dia mengerutkan wajah, mungkin cuba untuk mengingati kejadian yang menimpa dirinya malam tadi.

"Kau rasa, aku pun akan muntahkan katak kering dan ulat-ulat gak ke?" tanyanya cemas.

"Hmm.. aku tak berani nak jawab sebab kau pun tak ingat yang kau ade makan atau tak time  Amanda goda kau tu," jawab Aidan.

"Kita just  tunggu je. Edan dah pun bagi kau minum ubat tu," sampuk Sumi.

"Ye arr, sabar je Lokman. Aku pun pernah gak alami kejadian cam kau ni," balas Daus pula.

"Kami pun pernah gak," sampuk Palis, Brice, Sumi dan Fikri hampir serentak.

Tetiba Lokman Harith mengerutkan wajahnya makin teruk umpama menahan sesuatu yang menyakitkan.

"Bilik air, bilik air," katanya lemah. 

Cepat-cepat Daus dan Ehsan memimpin remaja malang itu.

Dalam bilik air, dia memuntahkan cecair berwarna hitam kehijauan, pekat dan berbau bak air limbahan*

Aidan dan Palis sama-sama mengusap dan mengurut belakang serta tengkuk Lokman Harith.

"Nampak cam lumpur dan selut berlumut je yang dia muntahkan tu, ekk?" tegur Rusty.

• bu𝓭ak bukit •Where stories live. Discover now