13. "Idę na randkę, muszę być czysta."

2.7K 186 137
                                    

W szkole westchnęłam, wchodząc do klasy i usiadłam, rozglądając się po innych. Monic na mnie spojrzała i zmarszczyła brwi, przyglądając się mojej szyi.

- Czy ty i Jaden...

- Hm?

- Pieprzyliście się.

- Co?

- Jaden wczoraj zniknął, ty tak samo. Spał u ciebie. Victoria do cholery.

Nic nie powiedziałam, patrząc przed siebie i westchnęłam, kiedy Jaden się do nas odwrócił.

- Mała słuch...

- Victoria, a nie mała.

Monic powiedziała, a on uniósł brwi i się zaśmiał, kręcąc głową.

- Victoria, czy zechciałabyś mi i Monic dzisiaj potowarzyszyć przy filmie? Wystarczająco oficjalnie?

Spojrzał na Monic, a ona go zabiła wzrokiem i nic nie powiedziała. Jaden zawsze zaliczał jej przyjaciółki... Rozumiem że się wkurza, byłam jedyną która nie była blisko z Jadenem.

- Po co?

Zmarszczyłam brwi, a on się zaśmiał.

- Jak to, kurwa, po co? No po co się ogląda filmy?

Uśmiechnęłam się i kiwnęłam głową.

- Racja. Mogę obejrzeć, jeśli nigdzie nie będę iść.

- Jakim prawem zaciągnąłeś ją do łóżka?

Monic na niego spojrzała, a on uniósł brwi.

- Co?

- To moja przyjaciółka. Obiecałeś że więcej nie dotkniesz moich przyjaciółek. Jak mogłeś?

- Nie planowałem tego. O co się wkurwiasz?

- O nic, coś ty. To zajebiste że moja przyjaciółka i mój brat chodzą do łóżka. Super. W ten sposób nie jedną moją przyjaźń zniszczyłeś, Jaden.

- Victoria nie jest głupia.

- Co z tego?! Pamiętasz Beth? Moja jebana przyjaciółka z podstawówki.

- Nie moja wina że się zakochała.

- Twoja wina bo ją wypieprzyłeś! Masz swoje dziwki i przy nich się trzymaj.

- To moja wina, nie zwalaj na niego.

Powiedziałam, a ona się nie odezwała, w ogóle na nas nie patrząc. Po chwili na mnie spojrzała, kręcąc głową.

- Co się z tobą dzieje?

- Co?

- Trzy typy w ciągu dwóch tygodni? Kto będzie następny? Jak możesz to robić Blake'owi.

- Nie powinien się interesować z kim chodz...

- Jaden to jego przyjaciel. Cholernie go to zaboli jak się dowie. Kim ty do cholery jesteś? Jarasz, upijasz się w środku tygodnia, okłamujesz rodziców że byłaś u mnie, a cię nie było, wdajesz się w bójki. Co się z Tobą dzieje?

- To moja prywatna sprawa. Dobrze wiesz że Jaden od zawsze mi się podobał. To, że coś się między mną a nim wydarzyło, nie znaczy że to zniszczy naszą przyjaźń.

Zadzwonił dzwonek, więc wstała i od razu wyszła, a ja westchnęłam.

- Jest wkurwiona.

Jaden powiedział, przez co uniosłam brwi.

One Girl - Two FacesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz