Yine ben ve yine aynı girişim:
İkinci bölümü beni öldürmeden tamamladığınız için teşekkürler... :')İkinci bölüm hakkında söyleyeceklerim, birinci bölüm hakkında söyleyeceklerimden daha kısa, okumaya da bilirsiniz yani dkxmm yine de ben yine ağlayacağım. İyi alıştım gerçekten ağlamaya.
Bu kısımda herkes eminim ki milyonlarca kez Taehyung'a küfretti. Ben de ettim, oradan biliyorum dkdmmd ama Taehyung kendisinde değildi, olarak kabul edebiliriz. Çocuğun ruh hali anne karnındayken anneye yansırmış. Benim anlatmak istediğim şey buydu aslında. İleriki bölümlerde çocukların kişilikleri daha net ortaya çıktığında her şey netleşecektir.
Her neyse...
Talep ve eleştirilerinize her zaman açığım, yine belirteyim. Aslında bu bölümlere belki de hiç gerek yok, tüm kitap bittikten sonra bu bölümleri silebiliriz ama şimdilik konu hala akıyorken düşüncelerinizi bilmek, hatalarım varsa düzeltmek için yayınlıyorum ve gidiyor. Bittikten sonra buraya ihtiyacımız olmayacağı için durması da bir anlam ifade etmez, diye düşünüyorum. Yine de her şeyde olduğu gibi bunda da son karar sizin.20 bölümden oluşan bu kısa 2. Kısım, daha çok birinci kısımda bahsi geçen ama anlam ifade etmeyen şeylerin açıklaması niteliğinde olsun istedim. Bir nevi geçiş kısmı oldu ama fena da olmadı sanki... evet, Yoongi aşık olduğu için önceki o sert havaları kalmamış olabilir ama bunu üçüncü kısımda telafi edeceğimden şüpheniz olmasın :) ayrıca Taehyung'a hep sert yaparsa çabuk yaşlanmazlar mı, bence böyle de iyi gibi ama neyse djmdkd
Birkaç gün belki bölüm atmayabilirim, şimdiden özrüm olsun. Hala üçüncü kısım hakkında bir kronolojik sıra yapmadım ve aceleye de gelsin istemiyorum. Bu yüzden yayınlamak için birkaç günlük bir ara fena olmazdı. Ayrıca bu arada biz de birkaç şey üzerinde net kararlara varabiliriz.
Bir okur olarak bu ne kadar umrunuzda, ne kadar dikkat ediyorsunuz, çok da bilmiyorum. Çoğu zaman bahsi geçiyor ve anlatıyorsunuz ama ben yine de hiçbirinizi tam anlamıyla tanımıyorum :') bu yüzden bölüm sıklığı ve yayınlama zamanı gibi detaylar benim için fazlasıyla gerici. Bir kısmınız okuldayken bir kısmınız o saatte müsait olabiliyor ve her seferinde "gece yarısı yayınlarsam bu bölüm hangi günün bölümüne girer?" Diye de düşünmeden edemiyorum.
Bu yüzden burada bu sorunu çözelim! Hepimizin birbiriyle iletişim kurması çok hoş ve çok güzel. Bunu bozmamak ve aramızdaki ilişkiyi kesmemek adına daha uyumlu ilerlememiz daha iyi sonuçlar ortaya çıkarabilir diye düşünüyorum, siz ne dersiniz, emin değilim tabi.
Bölümler genel olarak 1500-2000 kelime arasında değişen bir uzunluğa sahip. Eğer alt sınırın altında kalıyorsa o gün iki bölüm atmayı tercih ediyorum. Elbette bu okurken görünebilecek bir şey olmadığı için onun yerine her gün tek bölümden devam etmek en iyisi olur gibi geliyor. Önemli olan istikrar, değil mi?
Bölümleri genelde gece yazıyor, beğenirsem sabah yayınlıyor ama üzerinde uğraşmam gerekiyorsa saat 4'e ve hatta akşam 10'a kadar sarkabiliyor. Bu yüzden bana kalırsa yayınlama saati bir aralıkta olursa hepimiz için daha uygun olur. 4-5 civarı okulun bittiğini, 7-8 civarı da akşam yemeğine başlandığını düşünürsek 16.00-19.00 arası bölümler için ideal gibi duruyor. Elbette bu saatler, istediğiniz şekilde de şekillenebilir. Ben sadece izlenimlerimden yola çıkarak böyle bir sonuca vardım.
Evet, bunu da çözdük! (Görücez) Kitapla ilgili bir diğer problemim de diğer karakterlere isim bulmakla ilgili. Çocukların isimlerine hala tam anlamıyla karar vermedim, vermediler, hep beraber gördük dkxmdj bunu da belki beraber buluruz ya da en azından ana hatlarıyla düşünürüz diye düşündüm. Hepimizin ikizleri olduğu için bu hak yine hepimize ait. Taegi çiftimizi kenara alalım dkxmjxmcnx Aslında diğer idollerin isimlerini de kullanmayı düşündüm ama emin de olmadım. İleride Bay Min olarak her yerde karşımıza çıkan adamın da gözünden olayları anlatmam gerekeceği için ona da bir isim bulmamız gerektiğini düşündüm. Kısacası düşündüm de düşündüm. En zoru isim bulmak bana kalırsa. Her türlü teklife de açığım!
Bir şey daha,
Bu kitabı angst bitirmeyeceğim.
Kesin bilgi.
Yani ileride dehşet derecede üzüleceğimiz bölümler gelirse bile o bölümlerin final olmadığını bilin. Gönül isterdi Yoongi'yi intihar ettireyim ama hayır! Angst kurgu yazmak pişmanlıktır (dedi ve taslakta başka bir angst yazdı) her neyse.
Üzülmeyin diye not düşeyim dedim. Benim de için dışıma çıktı. Özellikle Yoongi'nin Taehyung'a küstüğü bölümde.
Resmen ciğerim ellerime geldi. Kaç gece boyunca o bölüm için ağladığımı hatırlamıyorum.
Ama sonuçta mutlu bitirdim, isim düşünüyorlardı, o yönden bakalım dkdmdkxmdKitap, ben şu an bu bölümü yazıyorken 2.2k olarak son bir haftadır en hızlı yükselişini yaşıyor. Emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ederim. İlk başladığımda böylesine bir serüvene kimsenin atılmak istemeyeceğini düşünüyorum ama şimdi gururlu bir anayım dödndmdnd hepinize çok teşekkür ederim!
Veee sanırım bu kadar! Umarım unuttuğum bir şey yoktur. Bu sefer biraz daha not alarak geldim ama yine de gözümden kaçıyor işte.
Sizin de söylemek istedikleriniz varsa dilemeye hazırım.
Sağlıcakla kalın ve sizi üzen insanları vurun. Yoongi bu konuda güzel bir örnek KSMDKDMDMSM (cinayete özendirmeden içeri girmem yok mu?)
ZATEN TÜRKİYE KISMINA GELİNCE ÜÇ BUÇUK ATTIM, O HAYALİ TWEETLER YÜZÜNDEN SİLİVRİYE GİDERSEM GÜLMEKTEN ÖLÜRÜM DKDÖJDMDKD
evet bu kadar tamam çok kafa şişirdim hadi görüşürüz.
Kendinize dikkat edin, sağlıklı kalın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tweet [Taegi Fanfiction]
FanfictionBasit bir tweet, hayatınızı ne kadar değiştirebilir ki? Kim Taehyung, eşcinsel hakları için kurmuş olduğu derneğin başkanı olarak korede, iyi ve kötü anlamda büyük nam salmıştır. Bir gün, dehşet derecede alkollü olduğu anında, kişisel hesabında yayı...