O to przedstawiam Wam długo wyczekiwaną obsadę! Tak jak mi podpowiedzieliście (za co Wam bardzo dziękuję), wrzuciłam również zdjęcia.
Na początek chciałabym bardzo podziękować Madzixowi (kto ma wiedzieć, ten ma wiedzieć) za pomoc przy układaniu obsady, ponieważ z przykrością muszę przyznać, że była jedyną osobą, która podesłała mi kilka swoich propozycji xD. No ale nic nie szkodzi,przecież nic na siłę, prawda?Mimo to wstawię ją tutaj, ponieważ oprócz tego że kilka osób było ciekawych efektu końcowego, to w sumie sama uświadomiłam sobie, że po części też potrzebuję tej obsady. Dlaczego? A tego to Wam już nie powiem.
Jak widzicie, lista nie jest kompletna, ale to dlatego że już nie miałyśmy więcej pomysłów na bohaterów takich jak Wiktor, Krzysztof itp. Dlatego jeśli Wy macie jakieś sugestie, to piszcie o nich tutaj lub do mnie prywatnie. A jak nie, to zostanie tyle, ile jest i i tak będzie dobrze.
Może zanim przejdziemy do samej obsady, chciałabym poprosić Was, abyście nie traktowali jej jako czegoś w rodzaju "TAK MAJĄ WYGLĄDAĆ I KONIEC", a raczej jako takie bliższe zobrazowanie tego, co tam siedzi w mojej głowie - przecież wiadomo, że trudno znaleźć doskonałe odzwierciedlenie postaci, którą się tak naprawdę stworzyło za pomocą fantazji. No, a tak poza tym, to przecież nie mogę Wam niczego narzucać - jeśli według Was Kacper wygląda jak Robert Makłowicz, to niech tak wygląda, a mnie nic do tego ;)! Najważniejsze jest dla mnie to, abyście czerpali przyjemność z czytania (tak, piszę dla siebie, ale gdy jest też ktoś, dla kogo też mogę coś stworzyć, to uważam że jako zawodowy jastrząb gramatyki i aŁtorka spełniam się w stu procentach!).
No dobra, a tak wygląda obsada:
1. Ashley Benson jako Alicja Zalewska,
2. Reese Mishler jako Kacper Zakrzewski,
3. Holland Roden jako Sabina Zawiejska,
4. Elizabeth Gilles jako Marii Walentynowicz,
5. Chris Wood jako Robert Pawłowski,
6. Bogusław Linda jako Hubert Slawkowicz (Dlaczego? Po pierwsze: bo mogę; Po drugie: skoro zagrał Petroniusza, to dlaczego nie pasowałby na Slawkowicza?),
7. Katherine McNamara jako Tori Zawiejska,
CZYTASZ
Nieprzyjaciel
Action|Jestem w trakcie poprawy błędów| betuje: HAAAAX, za co bardzo dziękuję. "Chodzi o to, że wciąż uważasz, że mamy wybór w kwestii dobra i zła. Tak naprawdę wszyscy jesteśmy tacy sami, chcemy tego samego. Skrycie pragniemy potęgi i władzy. Ty też jej...