LIBSTER AWARDS #1

1.6K 69 10
                                    

No witam, witam! Dostałam nominację od  SharoonDaMoon, której dziękuję i serdecznie pozdrawiam!

Dobra, to lecimy z pytaniami.

1. "Ulubiona książka na Wattpadzie?"

Zdecydowanie "Trinitatis" i "Arytmia serc".

2. "Miejsce, do którego marzysz pojechać/polecieć itd.?"

Marzy mi się Nowy Jork, Japonia, Singapur, Kanada (tak, wiem, że to państwo. Po prostu jeszcze nie wiem gdzie dokładnie xD) i może jeszcze Holandia.

3. "Ulubiony przedmiot szkolny?"

Biologia, chemia, matematyka i język polski.

4.  "Hobby/pasja?"

Za swoją pasje uznaję pisanie. Natomiast jako hobby traktuję: grę na gitarze, fotografowanie (tak, jestem Instagramowym świrem) i czytanie książek. Na tę chwilę moje zaległości rosną, ponieważ zabrałam się za "Małe życie", ale jestem już blisko końca :).

5. "Ulubione danie?"

Uwielbiam jedzenie. 

To pytanie jest dla mnie za trudne.

Jak to mówi moja koleżanka: "Żyjesz po to, aby jeść. Nigdy na odwrót"

*a teraz ujawnia się to, jak bardzo jestem dojrzała xDDDD*

6. "Ulubiony artysta muzyczny/zespół?"

Nie ograniczam się do jednego gatunku, ale ubóstwiam Eda Sheerana, Placebo, Coldplay, Halsey i Sia'ę.

7. "Ulubiony gatunek filmów?"

:333

No to tak:

- filmy akcji,

- kryminalistyczne,

- apokaliptyczne i katastroficzne,

- dramaty.

No i to tyle xD. To ciekawe, ale jak próbuję poznawać nowych ludzi, to odpowiedzi na takie pytania przychodzą mi opornie - a tu proszę! Nawet się rozpisałam!

Ale to pewnie dlatego, że pomyślałam, że takie informacje na mój temat Was może trochę interesują.

Dobra, a teraz nominacje!

1. muffled_sunrise (no siema)

2. Blondi_Londi (robisz to, nawet z tym nie handluj xDDDD)

3. HAAAAX (wiem, że i tak tego nie zrobisz, ale pamiętaj o naszej petycji :))) )

4. julkaszmulka

A teraz pytanka:

1. Ulubiona książka (bez różnicy, czy na Watt, czy z księgarni)?

2.  Gdybyście mieli szansę przywrócić jednego bohatera do życia z obojętniej jakiej książki, kto by to był?

3. To w takim razie, kogo byście uśmiercili 3:)?

4. Która piosenka obrazuje Wasze życie?

5.  Jaki jest Wasz ulubiony cytat?

6. Gdybyście mieli szansę zmienić na świecie jedna rzecz, co by to było? (Matryca, ty to już lepiej zostaw tego akwarelistę w spokoju...)

Siódmego nie będzie, bom leniwa. No chyba, że mnie jakoś zmotywujecie...

A jeśli ten, kto to czyta, miałby ochotę odpowiedzieć na powyższe pytanka to... niech odpowiada, chętnie Was trochę poznam.

A jak nie macie, to trudno xD.

Jeszcze raz wszystkich pozdrawiam i dziękuję za nominację!

NieprzyjacielOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz