Witajcie!
W dniu mojego wyjazdu obiecałam Wam, że pokażę Wam statystyki demograficzne dla "Nieprzyjaciela". Robię to, ponieważ:
a) niektórzy byli bardzo ciekawi, jak to wygląda,
b) zauważyłam, że niektórzy bardzo się wstydzą tego, ile mają lat.
Jeszcze później odniosę się jakoś do podpunktu "b", ale najpierw pokażę Wam te dwa słynne koła procentowe:
Zacznijmy od lewego koła:
fioletowy: 13-18 lat to 57%,
zielony: 18-25 lat to 11%,
czerwony: 25-35 lat to 5%,
turkusowy (tak, ten niebieski): 35-45 lat to 2%,
różowy: 45 i więcej to 2%,
(chyba) żółty: użytkownicy, którzy nie podali swojego wieku, to 23%.
A teraz drugie koło:
zielony: mężczyźni to 8%,
różowy: kobiety to 77%,
Reszta (15%) to użytkownicy, którzy nie podali swojej płci.
A TERAZ BĘDZIE BIADOLENIE, BO DAWNO NIE BYŁO.
Pewnie za chwilę padną pytania "Czy jesteś zadowolona z takich statystyk?", więc od razu tutaj na nie odpowiem:
Jestem zadowolona, że w ogóle ktoś to czyta.
Moja mama w sumie też się z tego cieszy, mimo że wciąż jej tego jeszcze nie pokazałam.
*Pozdrawiam Cię, mamo!*
Wcześniej was spytałam o wiek, ponieważ byłam najzwyczajniej w świecie ciekawa. Jak dla mnie, wiek nie jest wyznacznikiem mądrości człowieka, ponieważ są ludzie, którzy żyją czterdzieści lat i w ogóle nie wyciągają wniosków ze swoich błędów. A właśnie podobno na tym polega bycie mądrym.
A to, że ktoś pracuje, ma dzieci na utrzymaniu wcale go nie zwalnia z prawa do czytania. Cała moja rodzina (oprócz brata) lubi czytać książki i to właśnie oni dali mi do ręki "Anię z Zielonego Wzgórza" do przeczytania w wieku dziesięciu lat.
Każda książka, bez względu na kategorię, jest dobra, ponieważ rozwija wyobraźnię, uczy empatii i wzbogaca wiedzę o świecie.
Często zadajecie mi pytania, gdzie robię research, więc odpowiadam - ja naprawdę dużo czytam i nie tylko książki.
Dla mnie czytelnikiem może być każdy i tego się trzymam, a skoro mam czytelników z każdej kategorii wiekowej, to tylko się z tego powodu cieszę.
Niektórzy z Was wiele razy ze mną walczyli w komentarzach, że nie powinnam się czuć źle z powodu tych szesnastu lat na karku, ponieważ nie jest tak źle. I wiecie co? Mogę Wam śmiało powiedzieć, że już się nie wstydzę.
Dlatego teraz chcę się Wam jakoś odwdzięczyć i poprosić, abyście się nie wstydzili swojego wieku. Jeżeli całe życie będziecie ze wszystkiego rezygnować z powodu wstydu, będziecie tego potem bardzo żałować.
A chyba o to nie chodzi w przeżyciu życia, prawda?
Dziękuję za wytrwałość i pozdrawiam!
CZYTASZ
Nieprzyjaciel
Action|Jestem w trakcie poprawy błędów| betuje: HAAAAX, za co bardzo dziękuję. "Chodzi o to, że wciąż uważasz, że mamy wybór w kwestii dobra i zła. Tak naprawdę wszyscy jesteśmy tacy sami, chcemy tego samego. Skrycie pragniemy potęgi i władzy. Ty też jej...