Mezitím co jsme šli dolů za ostatními, služebné stačily vzít kufry panu dokonalému. A jaký mám na něho názor? Zatím nijak zajímavý. Jsem si jist, že oba nevíme, o čem bychom se měli bavit a představa že s ním budu muset sdílet pokoj mě znervózňuje ještě více. Snažím se na to ale nemyslet, do večera zbývá času dost. Jediná má útěcha.
Vyšli jsme ven v teplém oblečení, kde už se zase všichni koulovali a zřejmě bylo všem jedno, že je tu teď samotný Kim Taehyung. Možná že to moc prožívám, pomyslel jsem si. Taehyung se na to všechno koukal s jiskřičkama v očích, vypadal jako malé dítě, co vidí poprvé sníh. Hned co se vzpamatoval z tranzu, vzal sníh a začal v dlaních uplacávat sněhovou kouli. (Nechci nějak rušit čtenáře, ale vždy když napíšu kouli, mám chuť tam naspamovat lenny face.)
Rozběhl se k ostatním a začal se koulovat. Já jen koukal s otevřenou pusou, protože tohle bych do něho neřekl. Smál se celou dobu a nevadilo mu, že už je celý promrzlý a má červený nos. Já ho jen s úsměvem pozoroval a nezaregistroval, že se culím jako sluníčko.
Po chvíli už byli zmrzlí všichni od shora dolů. Někteří měli dokonce mokré vlasy a sníh na tváři, ale stále jim úsměv z tváře nezmizel. Jimin ke mně přiběhl a začal mě tahat za ruku
„Kookie, Kookie, TaeTae je hrozně hodný! Mohl by si jít se mnou hrát do pokojíčku?“ Ohrnul smutně ret a zakoukal se na mě těma jeho štěněčíma očima, které on umí velmi dobře. „N-no, nevím jestli bude chtít, musíš se ho zeptat.“
„TaeTae!“
Zakřičel na něho a on se na nás otočil. Jimin zřejmě nechtěl čekat, až příjde on k nám, takže se rozběhl k němu. „Šel by sis se mnou hrát do pokojíčku?“ Jsem si jistý, že těm očím neodolá. „Hmm a mohl by s námi jít i Jungkook?“ Sehnul se k němu a zářivě se usmál. „Ano!“ Radostně vykřikl a objal ho. To dítě má větší kuráž než já, styď se. S rukama v kapsách jsem pozoroval, jak se na mne Tae podíval.
„Šel by jsi s námi?“ Věnoval mi milý pohled. „Jistě.“ Usmál jsem se. Vzal jsem Jimina za ruku a šli jsme do paláce, kde jsme se převlékli a vyšli schody. V půlce cesty jsem se málem udusil vlastní slinou, díky Jiminově otázce.
„A vy s TaemTaem budete mít taky děti?“
~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...