Ukradl jsem mu malinu z úst a rozkousal ji ve svých. S vítězným úsměvem jsem se na něj koukl. „Šikulka,“ zašeptal mi do ouška hrdě. Přejíždel mi po rtech až ke krku, kde se pozastavil.
„Měl bych si tě označit, aby každý věděl, že jsi můj,“ vydechl prudce a mne pohltili motýlci v břiše.
„To už ví i tak.“
„Hmm, hmm,“ něžně políbil mou bílou kůži, náchylnou na jeho doteky.
„Kdejaký slizský princ by mi tě mohl ukrást. Jsi až moc krásný.“
„Že to říkáš zrovna ty. Jsi stvořená dokonalost. Nikdo by mne ukradnout nemohl, budeme mít potomka a to by se mu nelíbilo. Ani bych se nenechal.“
„To doufám,“ zamumlal. Tvořil si cestičku po celém mém krku. Nasál mou kůži a já tichounce vzdychl, poté svůj výtvor jemně olízl a svou špičkou jazyka pokračoval dále. Obdaroval mne svými znaménky lásky, některé znaménka dokonce připomínala fialová srdíčka. Cítil jsem se jako v ráji, pečoval o mne a dělal mi příjemné vibrace po celém mém těle.
„Uhm... Miluji tě,“ vydechl jsem ze sebe, když dělal další rudě zbarvenou značku. Byl jsem jím naprosto omámen, kdyby mi řekl ať se utopím, nejspíš bych to samým zmanipulováním udělal, jen kvůli němu.
„Já tebe a abys mi věřil, podívej se zítra ráno do zrcadla,“ dodělal svou poslední značku a přemístil se na mé rty.
„Co kdybychom si pohráli?“ zavrněl sladce.
„Pohráli?“ vzdychl jsem, když se nenápadně otřel svým mužstvím o to mé.
„Mhm... Chci ti udělat dobře, tak, abych ti neublížil,“ přejel svou nezbednou ručkou přes posetý krček, hruď, vypouklejší bříško, které obzvláště jemně pohladil.
„Zaučím naše děťátko, jak by se to mělo dělat,“ polaskal půlku bříška. Rukou zajel pod stále teplou vodu a letmým dotykem se dotkl mého údu. Slastně jsem přivřel oči a tichounce zasténal.
„Nedrž to v sobě, chci tě slyšet miláčku,“ palcem obkroužil mou narůžovělou špičku a poté přejel po celé mé délce. Byl jsem v úžasu.
Začal mučivými pohyby dráždit můj vrch, téměř každé místo na něm a pozoroval mé slastné reakce, mé přivřené oči a hrubé kousání do rtu.
Poté se přesunul na celou mou délku, po které se táhla menší žilka ze vzrušení mísící se s preejakulátem, stékajíc dolů. Krouživými pohyby jako by zkoumal mé reakce. Zrychloval a poté s mým uplakaným fňuknutím zpomaloval. Prohl jsem se v zádech a otřel se omylem o jeho úd. Hlasitě zasténal, moc dobře to vnímal, každičký dotek. Chtěl si tedy pohrát, tak si pohrajeme.
Pohyb nahoru jsem zopakoval a naše pozice se prohodily. Teď jsem tu byl já ten, kdo se koukal na jeho rozkoš. Ruce jsem přemístil na jeho protáhlá ramena s hubenými klíčními kostmi, do kterých jsem palcem tvrdě zatlačil, neúmyslně. Nádherně mi vzdychal do ouška jeho hrubým hlasem.
Pomaloučku jsem se nadzvedával, abych si neublížil a třel naše přirození o sebe. Toto byl jediný způsob jak uspokojit nás oba při mém těhotenství. Byl jsem až fascinován, jak moc ho to dokázalo vykolejit. Čím více mne to tam dole bolelo, tím rychleji jsem chtěl dosáhnout toužebného vrcholu. Své ruce mi začal zatínat do mých zad, až se tam vytvořily malé skoro krvavé škrábance. Zrychlil jsem své nadzvedávání, které šlo těžko, díky malému prckovi. Naše společné vzdechy se linuly koupelnou jako sehraná rajská hudba. Jeho sténání se zvýšilo o pár decibelů. Byl na okraji svého vytoužení, stejně jako já.
„Jungkookie, já už za chvíli-“ nemohl ani vytvořit smysluplnou větu, sladké. Zapřel jsem se do jeho ramen více a položil si na ně hlavu. Jemně jsem ho kousal do kůže a zpomalil své tempo. Taehyung vydal své dva poslední hlasité vzdechy a udělal se na své bříško. Já o pár chvil zažil to samé. Ten nádherný pocit opojení, společně s protáhlým vzduchem a zakňučením.
Spadl jsem na něj vysílením. Naše nadílky se na sebe lepily, ale v tuto chvíli jsme byli jen opřeni o roh vany a užívali si jeden druhého. Naši přítomnost.
„Byl jsi úžasný,“ pohladil mi má doškrábaná záda a já tiše sykl. S obavou v očích vydechl a začal se mi omlouvat, že toto nechtěl, nedokázal se kontrolovat.
~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Snad jsem aspoň trošku zažehnala vaše choutky i když to nebylo nic světoborného. :D
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...