„Miláčku kolik si těch zvířecích oblečku ještě hodláš koupit?“ pronesl jsem ironicky. Zase se do toho oba navlékli, akorát teď byly ovečky, tedy alespoň myslím.
„Dokud se nenaučí všechna zvířátka,“ rozmazloval ho. Pokaždé když se snažil chodit sám, tak mu tleskal jako pominutý a pusinkoval. Hold teď v takovém teplu ho to učí na pláži. Vlastně je to poslední den tady.
„Nebylo by lepší koupit knihu s ilustracemi?“
„Možná...“ zauvažoval.
„Bé!“
„Funguje to!“ zatleskal Taetaemu, jenž se na něj začal usmívat.
O odpoledni nám dali exotické jídlo. Vůbec jsem nevěděl, jak se to má jíst. Muselo se to všelijak obírat a já nevím co všechno, takže mi to musel Tae ukázat. Bylo tady hodně druhů, spíše mne už krmil, nevěděl jsem co s tím. Dával ochutnat i Taehyunovi, který se zdál šikovnejší než já a poradil si s tím sám. Chvilku jsem na něj koukal se studem. I malé dítě si s tím dokáže poradit, Jungkooku.
„Rostou mu vůbec zoubky?“ otevřel mu pusu a viděl stoličky, které byly sotva vidět. Brzy začnou. Sbohem spánku. Taehyun zavřel pusu a podíval se na nás vražedným pohledem. Zasmál jsem se nad ním, až se naštval úplně a v hloubi duše mne určitě proklínal.
Večer jsme měli sbaleno. Musel jsem těm dvěma zatleskat, že tady těch pár nocí přežili bez kyselých pohledů. Naposledy jsme byli na pláži, protože kdo ví, kdy se kvůli povinnostem, které teď po korunovaci ještě více narostou dostaneme zpět sem. Leželi jsme v houpací síti. Jelikož byla maličká, byl jsem v náruči Taehyunga a Taehyun se svíral u mne. Nejspíše se mu to líbilo, ukazoval prstem na oblohu posetou hvězdami a občas si něco zamumlal.
~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Taktéž se omlouvám za krátkou kapitolu, smolila jsem se s ní asi týden a nějak to nešlo, tak doufám, že další už budou o něco lepší. ^^
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...