Potom udělal svůj poslední krok, až byl přímo u mne a zasloužil si malou pusinku.
„A já taky jednu dostanu?“ žárlil na Taetaeho Taehyung. S hravým protočením očí jsem mu vtiskl rychlý polibek na ústa. Šlo vidět, že se mu to nelíbilo. Nedostatečné uspokojení. Než ale stačil odporovat, vzal jsem Taehyuna na ruce a se slovy: „Jdu si ještě lehnout,“ odešel. Bylo totiž teprve půl šesté ráno, snídaně se podávala o mnoho hodin později a loď není tak velká, abych se tady procházel celý den. Když jsem odcházel, tak se Taetae s prstem v puse ohlížel za Taem, kterého pozorování moře nejspíše silně uklidňovalo.
Jenže ten ďáblík měl energie až až. V provizorní postýlce být nechtěl, vztekal se a žádal pozornost ode mne. Dal jsem mu tedy plyšového králíčka se svěšenýma nohama dolů, aby se uklidnil. Místo toho ho vzal a shodil na zem s úšklebkem. Druhý pokus, zase to shodil. Tak bude spát bez plyšáka... Pomyslel jsem si. Ignoroval jsem jeho doprošování o pozornost a radši si lehl s pomyšlením, že on potom usne taky.
Přesně naopak.
Začal křičet.
Skvělé líbánky.
Hbitě jsem vstal, naštván z toho jak mne zkouší, kolik toho vydržím.
„Tak a dost,“ zvedl jsem plyšáčka, zahodil ho na svou postel. Taehyun pozoroval, co se bude dít. Snad si myslel, že dostane na zadek, ale řekněme si upřímně, násilím se nic nevyřeší. Již spokojeného jsem ho položil do našich hedvábných peřinek, aby nevyváděl. Nejlepší způsob by byl, nechat ho vyřvat, jenže já rád rozmazluji roztomilá stvoření a snadno podlehnu. Proto jsem ho zabalil jako sushi rolku, ze které se po chvíli vymanil, jelikož mu bylo teplo. Měl velká karamelová očka, kterýma koukal na všechno, co ho zaujmulo. Takže jsem ho v nynější situaci zajímal já. Ačkoliv bude mít teprve jeden rok, má intenzivní pohled a dokáže někoho skenovat dlouhou dobu.
„Copak koukáš?“ ležel jsem s opřenou hlavou a pozoroval jeho řezané rysy. Zní to trošku sobecky, ale ten se nám povedl. Jen zářivě vycenil své zoubky, které stále ještě neměl, ale brzy mu začnou růst. Zase se nevyspím.
I ten jeho úsměv byl nádherný.
Taehyung má zázračné spermie.
Nejspíše.
~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Trošku perverzní konec, hehe.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...