94.

1.2K 106 18
                                    

Situace se více uklidnila i já byl klidnější. Zůstaneme tu ještě čtyři dny, poté bude nejvyšší čas odjet. Za čtyři dny se dá udělat hodně věcí. Kupodivu Taeho více zasáhla zpráva, že bude nebo spíš už tak z poloviny je král, než že mu zemřel otec. Prý ho vychovávaly více chůvy, neměl k němu hlubší vztah. Jak už to tak bývá. A protože nechtěl, aby se takto jednou cítil i Taehyun, rozmazloval si ho mnohem více. Jelikož si to všechno děláme po svém, nechodili jsme se koupat v koupacích loďkách, které by nás poté vytáhli zpět na pevninu. Byli jsme akorát velmi zahalení, pokud se kolem nás pohybovalo služebnictvo. Pokud jsme se šli tajně vykoupat uprostřed noci do malého jezírka ze kterého tekl menší vodopád, chodili jsme tak, jak nás příroda stvořila. Taehyung se totiž nestyděl a donutil mne k tomu také.

A protože nebyla zahalená noc mračen, vytáhli jsme Taetaeho k moři. Né však do moře, to jsme raději nezkoušeli. Byl z toho celý na větvi. Nejprve zkoumal písek, potom se vztekal, že ta voda stále mizí a potom se objeví u něho, čímž mu vlastně ničila nějakou pevninu, kterou se snažil neúspěšně postavit. Jen jsme na to oba z povzdálí koukali ležící na nějakých bambusových lehátcích. Kdo ví, co to bylo.

„Taehyune tak to postav trošku dál, ta voda ti to potom nezničí!" zavolal na něj. Zřejmě pochopil a plazil se od vody kousek dál, kde zjistil, že opravdu nedosáhne. To je ale kouzlo. Takže začal stavět nové obydlí, což mu ze suchého písku stejně moc nedrželo, na to však ohled nekladl. Nebo možná kladl, jelikož se rozplakal. Chvilku se to dalo přežít, jenže ho stále nenapadlo radikální řešení.

„Koukej," vstal jsem a šel k moři, kde jsem si vytvořil z dlaní malou mističku, abych získal trošku vody. „Takhle to nabereš a potom to rychle přemístíš na ten písek, pak to jenom uplácáš a bude ti to držet." Snažil se mne napodobovati. Slanou vodou jsem mu navlhčil jeho černé vlásky, aby nedostal úpal nebo neodpadl na přímém slunci, jenom nespokojeně zamručel, jelikož se ponořil do stavění úplně. Taehyung to vše s úsměvem pozoroval.

Takové ticho před bouří.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Luv ya all cukroušci. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat