68.

1.4K 121 7
                                    

„Blázne,“ kroutil jsem hlavou když se mé nohy probraly k životu a mířily k trůnu.

„Ale líbilo se ti to,“ sedli jsme si. Hudebníci se tentokrát pohybovali klidně, někteří tančili a mnohé to už omrzelo, radši pili a jedli, vlastně pomalu ale jistě tloustli.

„Málem jsem omdlel, jsi hrozný extrémista,“ věnoval jsem mu vyčítavý pohled. Omluvně se na mne podíval a já zjihl, tomu se nedá odolat. Chůvu jsme poslali pryč, neměl jsem sebemenší náladu jít znovu tančit, proto tady byla zbytečná. Taehyun stále nespal, vypadalo to, že se mu ani nechce.


„Jungkooku! Oh bože drahý, támhle je!“ nikdo v životě lidstva by nečekal, že se tu zjeví i mí rodiče. Nemají čas na takové zbytečné věci jako je ples, ale bavit se umí. Bylo to až trapné, hulákali na mne a potom vtiskávali rodinné polibky, až i Taehyung žárlil a zaartikuloval, že tohle mu vynahradím, ať chci nebo ne. S tím malým to dopadlo ještě hůře, pořád ho muckali, kolébali a on se rozplakal. Potom jsem ho musel konejšit ať se uklidní.

„Málem bych zapomněla, přivedli jsme i Jimina.“ Vykulil jsem na ni oči.

„Matko, to tady nevydrží, vždyť víš, že spát chodí brzy.“

„Taehyunovi se také nechce spát,“ nakoukla.

„Taehyun je po Taehyungovi, vydrží toho hodně, má dosti energie.“ ďáblík těkal očima mezi mnou, mou matkou a jeho otci, na kterém se pozastavoval a se zájmem si ho prohlížel.

„Pravda, pravda...“ usoudila „ale i tak tady není úplně sám, tedy, má jednu menší společnost.“

„Huh? Kohopak?“ podivili jsme se.

„Jestli se uráčíte, pojďte za mnou, mileráda vás představím.“ Taehyung pokývl a rozešel se jejím směrem, stejně jako já. Taehyun občas vydal neidentifikovaný zvuk, v podobě nesouhlasného zavrkání, jako by říkal: „Kam to probůh jdeme? To mne nemůžete nechat v posteli?“


Matka se zastavila a mne se objevil pohled na chlapce, jenž měl stejně ledový výraz jako kdysi Tae a seděl co nejdále od Jimina.



To bude ještě velmi zajímavé.

~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.


Někdy třískám do stolu hlavou, že bych ty cukrové scénky měla sakra mírnit, ale neumím tady udělat pořádné drama,proto na tom pracuji. I tak to bude furt cukrové, to už má duše nespraví. ͡° ͜ʖ ͡°


Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥ Dobrou noc kočičky moje. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat