Ask! (^v^)

1.7K 84 131
                                    

*Posadí všechny postavy na barové židličky a dá jim na stůl džusíky a mlíčka nejvyšší kvality.*

*Taehyung začne židli zkoumat*
  „Co je tohle za tkanou látku?“

*palm face*

Anyway, vítejte u asku! Snad jsem nezapomněla na žádnou vaši otázku, pokud ano, srdečně se omlouvám. (^~^)

Tak můžeme jít na to!

OTÁZKY: RODIČE
1Podle čeho vybrali svým synům manžele?

Jungkookova matka: Vlastně bychom se mohli obě rodiny shodnout, že kvůli vzhledu. Každý by chtěl krásná vnoučata, no ne? Samozřejmě si děláme srandu. Záleželo nám na věku, chování a z kterého urozeného království pochází.

2.Jak své syny vychovávali, k čemu je vedli?

Jungkookovi rodiče:  Jungkooka jsme vychovávali v míru a klidnosti. Vedli jsme ho k tomu, aby se nesoustředil jen na sebe, ale na druhé. Aby pomáhal slabším a chudším, zkrátka kdyby byl jednou král, ať se pro svůj lid i obětuje.

Taehyungovi rodiče: Máme to úplně naopak. Taehyung se už odmalička učil striktnímu chování a dělání chyb je nejzásadnější věc, která se mu nesmí stát. Učili jsme ho aby skrýval své emoce, aby se nikomu nesvěřoval a nevěřil. Aby chránil svou rodinu a o ostatní věci se tolik nezajímal.

A/N: Úplné protiklady. ⊙︿⊙

3. Těší se na vnouče a záleží jim na pohlaví?

Jungkookovi rodiče: Těšíme se a moc, hlavně až bude těch vnoučat více. *tichý smích*  Netřeba řešit pohlaví, věříme, že se jim časem narodí obě pohlaví. 

Taehyungovi rodiče: Vnoučata jsme od tohoto manželství očekávali, takže ano, těšíme. Bylo by nejlepší aby se narodil chlapec, který poté převezme královskou korunu.

OTÁZKY: JUNGKOOK

1. Kdy se do Taeho zamiloval, co jej okouzlilo? Co se mu na Taem nejvíc líbí?

Co jsem tak slyšel z vyprávění, tak jsem si ho oblíbil už jako dítě. Doopravdy jsem si připustil to, že ho miluji až tehdy na kluzišti. Okouzlil mne sám o sobě. Jeho vzhled, povaha, oblečení. Nejvíce se mi na něm líbí ty jeho nádherné čokoládové oči a ta malá piha na špičce nosíku.

2. Těší se na miminko? (Tato otázka se tu objevila víckrát, takže ji zodpovím jen jednou) Občas se mi zdá, že je vůči tomu takový neutrální, asi to bude tím, že je tak mladý a absolutně to nečekal.

Na miminko se těším i když to nedávám najevo. Doufám, že bude tak krásné jako Taehyung. *stydlivý smích* Upřímně jsem čekal, že potomka budeme mít později, tak za tři- čtyři roky. Stále je to na mne trošku rychlé, ale Taemu to nevyčítám. Na druhou stranu, některé princezny měly potomky klidně i v 17. letech.

3. Až se s Taem stane králem, co bude první věc, kterou by na království změnil?

Rozhodně ty barvy! Ale noták... Věřím že nikoho by nebavilo dívat se stále na bílou barvu. Druhá věc kterou bych udělal je, že bych se snažil vybudovat důvěru v lidech co tady žijí a hlavně vymyslet lék na tu odpornou nemoc. *ošije se na židličce*

OTÁZKY: TAEHYUNG

1. Kdy se do Jungkooka zamiloval? Čím ho okouzlil?

Aby to byla správná odpověď, tak to u mne byla láska na první pohled. *zahihňá se* Okouzlil mě těmi jeho králičími zoubky, že někdy sám přemýšlím nad tím, že mu koupím bílého králíčka. Svýma očima, pusinkou, pihou pod pusinkou, vlásky, nosíkem, malou jizvičkou. *uvědomí si že tady začal vyjmenovávat naprosto vše*

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat