Je to tady.. Otevřel jsem dveře do svého pokoje. Zavazadla už byla dávno vybalená, takže byl v pokoji větší prostor. S povzdechem jsem přešel k velké bílé skříni, odkud jsem vytáhl oblečení na spaní. Pan Kim TaeTae mě se zájmem pozoroval, nevím co pořád kouká. Šel jsem do prostorné koupelny, kde byl všechen nábytek z mramoru.(něco mi říká, že tehdy ještě asi mramor neměli, ale Jungkook je golden maknae, takže ho tam nějakým zázrakem má.) Pro jistotu jsem se zamkl, aby tady Tae nevešel. (Smutné) Přece jen, stále jsem se s ním skoro vůbec nebavil a nevěřím mu. On taky nemá nějakou potřebu mluvit.
Hodil jsem takové věci za hlavu a napustil si vanu. Mnohým to napouští služebné, ale já nepotřebuji takový komfort, mám snad vlastní ruce. Svlékl jsem se a vlezl do teplé vody. ( *tříská hlavou do stolu když to píše*)
Po chvíli co jsem se umyl vylezl jsem a oblékl si pyžamo, vyčistil si zuby a vyšel z koupelny. Vzhlédl jsem pohled k Taemu, který si bral své věci a šel se umýt. Jestli to takto bude vypadat i po naší svatbě, tak se můžu připravit na to, že s nikým nepromluvím. Seděl jsem na posteli a přemýšlel. Přemýšlel o všem. Jak to má asi Jin s Namjoonem? Taky spolu nepromluví ani slovo? Co když ho mlátí?
Takovéto myšlenky jsem rychle zahnal stranou. Jin by se nikdy nenechal nijak zneužívat a už vůbec by nedopustil aby mu někdo pošpinil jeho krásu tím, že by mu někdo ublížil. Na to ho znám až moc dobře. Lehl jsem si do své milované postele, která byla velká, že by se tam vlezli klidně i tři. Přikryl jsem se a otočil se zády ke dveřím od koupelny. Snažil jsem se usnout, ale pocit že za chvilku příjde mne sžíral nejvíc. Ale notak, stejně si jen lehne a bude mne ignorovat. Proč jsi tak naivní...
Odemknutí dveří.. Kroky.. A následné prohnutí postele, které dalo znamení, že už v ní nejsem zcela sám. Křečovitě jsem svíral oční víčka a nehodlal je otevřít. Cítil jsem na sobě jeho pohled, kterým mne probodával už u večeře. Jen svým instinktem jsem dokázal určit, že mi jeho prsty odhrul vlasy, aby mi nepadaly do očí. To už pro mne bylo moc a musel jsem se na něho podívat. Ty dvě nádherné kukadla, ve kterých bych se mohl ztrácet pořád. Usmál se na mne.
A dal mi pusu na čelo.
„Dobrou."
~~~~~~~~~~
Me right now.
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Luv ya all. ヽ(*≧ω≦)ノヽ(*≧ω≦)ノヽ(*≧ω≦)ノ
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...