(Naše dva princátka jsou někde v jiné galaxii tohoto světa. *podává inzulíny*)
„Byl první Máj, lásky čas,“ pověděl zamilovaně Tae a tiskl se k Jungkookovi.
„Takže nic pro tebe, zlom si vaz“ Taehyung se na něj ošklivě podíval, odtahujíc se od něho.
„To bylo škaredé, za to tě nepolíbím pod třešní.“
„Ty jsi to měl v plánu?“ mladší mu vylezl i přes všechny jeho nesouhlasy na klín. Prohrábl mu vlasy.
„To víš že ano, ale teď sis to pokazil,“ snažil se vyhýbat jeho pokusům o pusu.
„Promiň, tati,“ zatvářil se nevinně.
„Tati? Ty máš nějaké takové úchylky?“ zašklebil se Tae.
„Možná.“
Po dlouhém pokoušení opusinkovat celý Taeho obličej, se to Jungkookovi stejně nepovedlo, jelikož měl moc pomalé reflexy a jeho manžel až moc rychlé. Tím pádem ho stále prosil prosil a prosil, aby se na něj už nezlobil. Stále se zlobil, až se dostal do stavu čiré zoufalosti. Po pár chvilkách, když se ničeho nedočkal, slezl z jeho klína, smutně odcházejíc do ložnice. Když tam došel, práskl hlasitě dveřmi. Spadl na postel a zabořil hlavu do povlečení co nejvíce. Chtělo se mu plakat. Myslel si, že Taehyung je hodnější, ale srandu asi nechápe. Taehyun ležel v postýlce a hrál si s chrastítkem, pořád měl tendence s tím chrastit přes celý pokoj. To však Jungkook ignoroval, jelikož zraněný usínal tak, jak dopadl. Až usnul úplně pod vědomím, že ten ďáblík chrastí vesele dále.
Nejspíše se mu nezdálo nic pěkného, jelikož sebou několikrát trhl nebo zamrmlal. Takto ho našla až služebná, jež měla doručit důležitý vzkaz. Když ho vzbudila, protíral si znaveně oči. Neměl pojem o čase, ale venku byla tma, což znamenalo, že musí být docela pozdě. Hned co si vzpomněl na tu událost, večer se mu zhoršil.
„Mám vás převléct do něčeho půvabného,“ poklonila se.
„Taehyung říkal, že mne nesmíte převléci.“
„Nachystám vám oblečení,“ vzala vše v bílém. Nádherně vyšívané kalhoty, které doplňovala bílá košile s bílými peříčky, které se míjely s růžovými na ramenou, společně s jeho jiskřivou korunou. Nakonec mu služebná připla slabě růžový plášť. Nevěděl, kvůli čemu se tak strojí, nejspíše mu to bylo nějak jedno.
Vyšel na chodbu a uviděl malé hořící svíčky. Mělo mu to dát nápovědu, kam má vlastně jít. Ani tohle ho nijak nenadchlo, zkrátka se po nich vydal. Všude bylo zhasnuto, takže se chvilkama bál, že ho někdo napadne. Svíčky vedly přes schody, až dolů, přímo ven. Jarní vánek tomu dodával roztomilost. Musel obejít celý zámek, aby se pak zastavil zase u dveří, akorát z druhé strany. Moc vtipné.
Avšak nemohl uvěřit svým očím, když uviděl opodál Taeho pod třešní. Zvedlo mu to náladu. Vlastně ani netušil, že jim tu nějaké rostou. Taehyung na sobě měl košili s květinovým vzorem, přes kterou měl přehozený růžové sako s růžovými kalhoty. Jeho koruna zářila do všech koutů světa.( Růžovou můžou nosit i kluci, pff.)
Ladili jsme, což bylo pozoruhodné.Usmíval se na mne od ucha k uchu, jako kdyby se mu v hlavě honilo: „To sis jako myslel, že tě nechám jen tak?“
Přešel jsem k němu a nemohl se vynadívat, jak moc mu to slušelo. Celý nedočkavý jsem ho chtěl políbit, ale on se hlavou odtahoval dál od mojí hubičky a položil mi na vyšpulenou pusu ukazováček. S nechápavým výrazem jsem na něj koukal.„Jakožto muž v našem manželství ti musím dát první pusu já.“
„Tím chceš říct, že jsem žena?“
„Nejsi, ale povahově někdy ano a rodíš děti... Takže napůl.“ Pokroutil jsem hlavou.
„Tak už to neprotahuj,“ poskakoval jsem na místě.
„Neposkakuj nebo bude ten polibek křivý.“ Zkoušel moji trpělivost, vyčkával, než se uklidním. Přestal jsem poskakovat a čekal.
Najednou jsem ucítil ty dva měkké polštářky na mých a začal spolupracovat. Zkrátka jsme se líbali dosti dlouho, až jsme málem ztratili dech.
A zkrátka se to potom možná tak nějak i zvrhlo.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Pozdní kapitola k dnešnímu dni, kdy si můžu jít zlomit vaz. :D Jelikož lásky čas, nah nah. Tak si ho ještě asi půl hodiny užijte, hehe.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...