Taehyung vešel naštvaně do prostorné kuchyně, jenž se skrývala pod zámkem. Všichni pracovníci se lekli a podivili, co tu urozený princ dělá. „Potřebuju hlavního kuchaře,“ zavrčel.
Poklonili se mu a šli ho hledat, mezitím Tae zkontroloval čistotu a hygienu, kterou musí striktně dodržovat služební, jinak by hrozil vyhazov. Vařit pro královskou rodinu je velmi těžká a náročná práce, kterou málokdo zvládne kvůli vysokým nárokům. Prstem přejížděl po stolech, na nichž se jídlo dělalo. Vše bylo čisté. Přimhouřil oči a začal prohledávat ve skříních i jediná zrádná chybička by si mohla vzít Jungkookův život. Prohlížel veškerý cukr, sůl a koření. Zdálo se v pořádku.
Do kuchyně naklusal hlavní kuchař,menší blondýn s hnědýma očima a obrovským knedlíkem v krku. Na hlavě měl velkou kuchařskou hučku a na zástěře malé odznaky, které měl Tae chuť sebrat a roztrhat. Poklonil se Taehyungovi a nervózně si mnul prsty.
„Smím se zep-“
„Zmlkni,“ zasyčel.
„Kdo připravoval snídani pro prince Jungkooka?“ Každé slovo říkal ostře bez menších citů a šel z něho veliký respekt.
„Já, pane,“ sklopil hlavu.
„Dobrá, teď mi ukážeš jak jsi to připravoval, dopodrobna, jako kdyby bylo ráno a nebyl bych tady já,“ Mladík přikývl a první co udělal je, že si umyl pořádně ruce krouživými pohyby. Poté vytáhl z malé skříňky několik menších croissantů a ozdobně je položil na lemovaný talíř.
Cítil Taeho pohled neustále na sobě. Tae zachytil každičký nevinný pohyb, který mladík udělal. Poté vytáhl marmelády všeho druhu a z různých vzdálených zemí. „Toto je marmeláda ze Španělska- pomerančová,“ vzal pečlivě umytou lžičku a kydnul marmeládu vedle croissantu.
„Tato je z Řecka- citrónová,“ dal ji na talíř.
„Dále jsem tam dal jahodovou, kterou vám věnoval váš drahý přítel až z Londýna.“
„Ano, to si pamatuji.“
„Poté borůvková, z Německa a poslední brusinková ze Skotska,“ všechny je kydnul na talíř.
„Udělal jsem mu kakao, nevěděl jsem, jestli pan Jungkook pije kávu,“ začal ohřívat mléko.
„Nepije a pít nebude,“ rozkázal.
„Rozumím.“
„A poté jsem přidal samotné kakao a opět to zahřál.“
Nakonec své dílo položil před Taehyunga a přidal sklenice s marmeládami.
„Řekl jsem služebné, ať tam dá princi i ty sklenice, kdyby si chtěl přidat.“
„Přidal si?“
„Nože ve všech sklenících byly téměř čisté, takže si nemyslíme.“
„Dobrá, chci zavolat služebnou, která mu jídlo podávala.“
O pár chvilek později byli v kuchyni všichni, kteří se podíleli na Jungkookově jídle.
„Ochutnejte to,“ nakázal. Chtěl vidět, jestli na to budou mít stejnou reakci jako Jungkook.
„Princi, máme zakázáno jíst-“
„To mne nezajímá, řekl jsem ochutnejte to, snězte to vše,“ vyzývavým pohledem se na něj koukal.
Pustili se do jídla, nechtěli si to přiznávat, ale bylo to výborné, tak moc, že se jim dělaly boule za ušima.
Po dlouhých minutách vše s námahou snědli až k prasknutí.
„Dávám vám pauzu na tři hodiny, pokud budete cítit nutkání zvracet, okamžitě to nahlaste.“ S hlasitým prasknutím dveří odešel zkontrolovat Jungkooka, jehož doktor by měl přijet za pár hodin.
~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...