Hned po svatbě se všichni přesunuli do společenské místnosti, kde se tančilo, zpívalo, pilo a jedlo. Jak je známo, tak se musí novomanželé nakrmit za pomocí toho druhého. Dopadlo to velmi vtipně a Taehyung se sám bál že zašpiní můj krásný bílý oblek, který musel stát velmi draho, ani já sám nevím kolik, tedy, radši to nechci vědět.
„Pozor lásko, chci tě nakrmit kimchim,“ Zasmál se. Na tyto přeslazené slůvka si moji milí zvykejte, pan Kim TaeTae se totiž rozhodl dát svůj stud stranou a snaží se semnou ještě více sblížit.
„Taehy-,“ Nacpal mi do pusy kimchi a já začal přežvykovat. „Já už nemůžu,“ nevinný kukuč zabere vždy na každého. Umím ho totiž ještě lépe než malý Jimin, který je v tom mistr přeborník a jen tak byste ho nepřekonali.
„Tak dobrá, nebudu tě nutit, pokud nemůžeš,“ vzal bílý ubrousek a začal mi jím jemně utírat koutky. „Nejsem malé dítě,“
„Já vím, ale nedalo se odolat,“ Usmál se a soustředil se na utírání mé pusy. Zase jsem se mu musel koukat do očí, je to jako droga, na které budu závislý nejspíš celý svůj život. Velmi mne zaujalo, že měl jedno víčko větší než to druhé, upřímně dá se toho na něm zkomat velmi hodně. Od jeho černých hebkých vlasů, přes nádherně hnědé čokoládové oči, k jeho nosíku kde má malou pihu, která tomu dodává ještě větší roztomilost, až k těm hedvábným polštářkům které chutnají tak zatraceně skvěle. Málem jsem sám sebe přichytil, jak mi tekla slina z pusy. Zavrtěl jsem hlavou, už jenom z pohledu na něj mám takové reakce. Co budu dělat až se pomilujeme?
„Taehyung-ah, ty už jíst nebudeš?“ Řekl jsem co nejvíce normálním tónem, aby nešlo poznat mé poblouznění z něho.
„Děkuji za optání, zlatíčko, ale už ne,“ políbil mne na čelo, načež mě chytil veliký stud a pravděpodobně i červené tvářičky. „Jsi rozkošný, ale měl by sis na takové věci zvykat, přeci jen, jsme manželé,“ rozcuchal mi mé krásně upravené vlasy, které teď nejspíše připomínaly velký chumel bavlny.
„Kyaa! Tak dlouho se to upravovalo!“ Nafoukl jsem tvářičky a Tae vypadal že se na místě rozteče.
„Jungkook-ssi, slíbil jsi mi tanec,“ Přihopsala k nim Hyo. „Ale já ti nic nesliboval,“ snažil jsem se zalovit ve své paměti.
„Tak smůla, chci si tento večer pořádně užít, je ti to jasné?“ Zkřížila ruce na prsou. „Prr princezničko, nejsi trošku drzá?“ Tae měl pobavený pohled.
„Nežárli, zatancovat si s ním můžeš první,“ mrkla na něj. „No, myslím, že jeden tanec přežiju,“ Uznal jsem. „Mimochodem, chci tančit i s Taem!“ Řekla když šla na své místo.
„To bude zase večer,“ Dodal pobaveně Tae.
Co teprve naše noc.... Pomyslil jsem si.
~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...