40.

1.8K 152 17
                                    

„Taehyungie?“ Stále se nademnou skláněl a já si pohrával s konečky jeho jemných vlasů, různě je obmotával kolem mého prstu a slabounce za ně tahal.

„Hmm?“ Díval se mi do očí a usmíval se jako kdyby dostal chuť na sladké a já byl jeho oběť.

„Kolik máš sourozenců?“

„Hodně,“ zasmál se nad mým výrazem , který jasně říká, že toto není dostatečná odpověď na mou otázku.


„Děvet, společně se mnou,“ málem jsem se zakuckal svou vlastní slinou.



„Panebože... To je dost. Který jsi ty?“



„Sedmý. Nejmladší má čtrnáct let.“




„Poznám je všechny?“ Vyptával jsem se dále.



„Uvidíme, jestli přijedou i nejstarší. Vlastně to je takový rodinný sraz.“




„Jupí!“ Zajásal jsem. Poznám nové lidi, nové prostředí.  Snad budou všichni  dobře naladění, protože potom mám lepší den i já. Zároveň mám ale nervózní pocit v bříšku a malý ďáblík za to nemůže, možná že to cítí.

Taehyung si lehl vedle mne a položil mi hlavu na hruď. Jeho vlasy voněly po svěží citrónové vůni. Neodolal jsem a musel ji nasávat. Tak příjemné... Pomyslel jsem si. Nahmatal jsem jeho ruku a propletl si s ním hubené prsty. Palcem jsem přejížděl po všech vystouplých kloubcích na ruce, přes zlatý prstýnek na prsteníčku, až po malíček. Spokojeně vrněl jako kočka. Líbilo se mu to.

A mne také.

~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Dneska kratší kapitola, za což se omlouvám. (╯︵╰,) Ale teď bude volno, tak se těším až zase budu psát jak se mi zachce, hehe. :D Tak si užijte pololetní vysvědčení. ❤

Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat