Všichni už byli na svých místech a v tichosti čekali až se otevřou dveře a vejde 'nevěsta'. Taehyung netrpělivě čekal a mnul si nervózně ruce. Měl knedlík v krku a srdce mu rychle bilo.
Nemohl se dočkat až ho uvidí v celé své kráse. A v tom se otevřely mohutné dřevěné dveře ve kterých stál vyjukaný Jungkook. Rozhlížel se všude kolem a nesmírně mu to slušelo. Taehyung se na něj nemohl vynadívat, poskočilo mu srdce z toho, že zrovna on bude patřit jemu.
Držel se za rámě svého otce a vyšel vstříc tomu všemu, čeho se obával. Nikdo ani nemrknul, ani malá nedočkavá Hyo, která měla momentálně pusu dokořán a byla v samém úžasu. Jungkook se snažil nedívat na ostatní a úspěšně se mu to dařilo. Navázal oční kontakt s Taehyungem a sám věděl, že už ho jen tak nepřeruší. Musel si to říct upřímně, byl opravdu krásný a neustále si ho prohlížel.
Došel po červeném koberci až k němu a postavil se naproti němu. Taehyung měl nutkání se usmát a celého ho zlíbat, ale sám věděl, že polibku se dočká brzy.
Oddávající začal mluvit a oba dva ho přestali po chvíli poslouchat. Zkoumali jeden na druhém sebemenší detaily. Jungkookovi se nesmírně líbila Taeho piha na jeho drobném nose.
Po chvilce nastaly slova, která jim měla navždy změnit životy. Taehyung začal opakovat po oddávajícím jeho sliby, které musí dodržet.
„Proto se vás ptám, Kime Taehyungu. Berete si zde přítomného Jeona Jungkooka, budete ho bránit před všemi nástrahami a milovat dokud vás smrt nerozdělí?"
„Ano," Odpověděl.
Jungkook začal odříkávat všechny slova a sliby po šedovlasém muži.
„Proto se vás ptám, Pane Jeone Jeongguku. Berete si zde přítomného Kima Taehyunga, budete mu věrný, vždy stát po jeho boku a milovat ho dokud vás smrt nerozdělí?"
Povzdychl jsem a zachytil Taehyungův napjatý pohled. No což, kdybych teď utekl, muselo by se to celé zařizovat znovu a nic by se tím nevyřešilo. Koneckonců, tohle je život a nic jiného nebude, tak ať už to mám za sebou. Kašlu na to.
„Ano," ulevil jsem si a Tae měl jiskřičky v očích.
„Můžete si nasadit svatební prstýnky," Podali jim polštářek na kterém byly dva, byly zlaté a měli kolem sebe obtočené lístky. Tae vzal jeden chytil Kookieho ruku a nasadil ho na prsteníček, Jungkook udělal to samé roztřešeně se koukl na svou ruku.
„Nyní se můžete políbit," koukl na nás oddávající.
Jungkook trošku zpanikařil, nikdy se nelíbal, ale Tae ho ujistil v tom, že se není čeho bát a vedl ho. Přitiskl ty dva hebké polštářky na jeho. Chutnal jako ty nejsladší jahody v létě, začal jemně pohybovat rty a Kookie mu s radostí polibky oplácel. Neuběhlo ani pár sekund a odtáhl se.
Taehyung se na něho šťastně smál a Jungkook se k němu přidal, málokdo by mu totiž odolal.
~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Moc to jako svatební prstýnek nevypadá, ale nemohla jsem tomu odolat. :'3 xd
Takový ten pocit když sedíte v restauraci a začnou tam vyhrávat Idol, Fake love a DNA. :D
Anyway.. Luv ya all ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...