12.

2.8K 210 59
                                    

(Předem se omlouvám, ale o korejských svatbách nic moc nevím, max to že se oblékali do hanboků, takže si to beru po svém. (: )

Nadešel onen osudný den, kterého
jsem se obával nejvíc, nejen proto, že tohle bude má poslední noc tady. Poté si mě Taehyung odveze do svého sídla. Upřímně mi tady bude chybět veškerá zábava, kterou mi tu kdy poskytli. Nejvíce asi malý Jimin, kterého budu vidět jen zřídka.

Od rána je tu neuvěřitelný chaos, všichni pořád někam pobíhají a neví co dřív. Hned co jsem vstal mne museli umýt a přichystat. Myslím, že Tae to má úplně stejně, koneckonců, dnes ho uvidím až u oltáře. Poté bude hostina a nakonec to, čeho se obávám nejvíc.

„Utáhněte mu ten oblek ještě víc,“ postávala u mne má matka a dohlížela na to, co služebné dělají. Měl jsem na sobě bílý sametový oblek s různým lemováním, který měl na konci rukávů pozlacené knoflíčky a na krku krajkovanou látku. ( moje popisy 11/10 )
„Tady to zapněte a upravte,“ prohlížela si mne.

„Perfektní,“ usmála se pro sebe.

~~~~~~~~~~~
Ale ani Taehyung na tom nebyl jinak, v noci nemohl spát vedle Jungkooka, aby se druhý den neviděli, což pro něj byla noční můra, jelikož si zvykl mít někoho vedle sebe.

Taehyungovi rodiče se ho neustále vyptávali na všemožné věci, které se tu za ty týdny odehráli.

„Nemáš ten oblek nějaký uvolněný?“ Komentovala matka v křesle popíjejíc víno. (ještě to nezačalo a už chlastá... Nah pardon. )Měl na sobě černý oblek s bílými rukávy a na pravé straně kapsičku s kapesníčkem. Královna si ho s nejasností prohlížela, zatímco se služebné snažily oděv co nejvíce utáhnout. „Upravte mu ty vlasy...“ Zamračila se.

Další půlhodinu se upravovaly jen Taeho vlasy, až to konečně nabralo ten správný směr a vše vypadalo perfektně. Nejvíce se těšil, až si Jungkooka odveze na jejich vlastní sídlo míru a klidu, které jim dali rodiče jako svatební dar.

~~~~~~~~~~~

Všichni se začali scházet v oddávací místnosti. Vše hrálo ve veselých barvách. Poddaní stáli venku ve snaze nakouknout dovnitř, nenechajíc uniknout si ten krásný okamžik, kdy si řeknou své ano. Tetičky, strýci, bratranci, sestřenice, příbuzní, ti všichni tady seděli a netrpělivě vyčkávali až obřad započne.

„Mamiii... Mně už to nebaví, chci za Taem nebo Kookiem,“ Pohupovala nožičkama zlatovlasá holčička a koukala na všemožné dívky, které seděly v první řadě společně s ní. „Hyo, kolikrát jsem ti říkal, že jim nemáš říkat zdrobnělinami, je to neslušné a nebuď netrpělivá, již brzy to začne,“ odpověděl Jin.

„Proč to tak trvá?“ Povzdychla si tiše.

~~~~~~~~
Jsem zlá a utnu to tady.

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Poslední dobou mám chuť psát, ale moc nad tím psaním přemýšlím.. ):;

Anyway, Happy birthday to our King Taehyung. ( ˘ ³˘)♥

Jinak, dám vám sem ty obleky, tak, jak si je víceméně představuju já. Samozřejmě pokud se vám to nelíbí tak zapomeňte že jste tohle někdy viděli. :D

Jungkook

Taehyung

Až teď si všímám že to k sobě moc nepasuje.. )::: *tříská hlavou o stůl*

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat