56.

1.7K 133 15
                                    

Sen... Byl to jen sen. Probudil jsem se uprostřed noci. Nebyla to noční můra, ale nacházela se tam holčička, jež nám byla až moc podobná. Je to nějaké znamení?

Taehyung poklidně spal s mírně pootevřenými ústy, což ho dělalo ještě více roztomilejším. Měl jsem nutkání pohladit ho po jeho hebké tváři. Natáhl jsem ruku a jemně mu prohrábl vlasy. Mírně se ošil a pokračoval ve spánku. Potřebuji, aby se probudil. Jistě, je to sobecké takto ho otravovat v tolik hodin, když tak rozkošně spí, ale já nemohl usnout. Pořád se mi v hlavě přehrával ten sen a nutilo mne to přemýšlet nad dalšími otázkami a nad leukémií.

Měl opravdu tvrdý spánek, neprobudilo ho takměr nic. Ani jemné zatřásání, ani to když jsem mu sedl na klín a tiše na něj mluvil. To jsem po pár chvil vzdal a zaregistroval jeho rty. Snad jsem kdysi řekl, že ho můžu políbit kdykoliv se mi zachce. A teď se mi chtělo. Natáhl jsem se k těm dvoum polštářkům a nejprve je jen hebce otřel o ty mé. Žádná reakce. S mírně naštvaným výrazem jsem to zkoušel znovu a znovu. Ignorant. Přisál jsem se na jeho rty bez ukončení polibku a začal s nimi hýbat. Přidal jsem i jazyk a ochutnával jeho malinovou chuť.

Po tomto pokusu se probudil, ale oči nechával stále zavřené. Spolupracoval.

„Kookie, mhm c-co to děláš?" zamumlal do polibku. Docházel mi dech a tak jsem se od něj odtáhl.

„Nemohl jsem usnout," znaveně si třel oči.

„Už zase?" přikývl jsem.

„Zdál se mi divný sen... Byla tam malá dívka, která se nám až moc podobala. Měla vlasy po tobě a oči po mně. No a tebe přinutila ať s ní jdeš na čajový dýchánek, na kterém ti dala růžové šaty a nutila tě povídat si s její panenkou," nad tím se jen zasmál a kroutil hlavou, jak mne takové věci napadají a kde jsem k tomu přišel, ať na to radši nemyslím, protože jsem z toho těhotenství v říši divů. Na to jsem odpověděl, že by to mohlo něco znamenat. Jen pokroutil hlavou.

„Tímto mne moc neuklidníš," povzdychl jsem.

„Tak čím bych tě měl uklidnit?" lehl jsem si na svou stranu postele a objal ho.

„Třeba mi... Zazpívej," podíval se, jestli to myslím naprosto vážně.

„Neumím zpívat.."

„Lháři, tolikrát jsem tě slyšel jak si něco pobrukuješ," zavřel jsem oči na znamení, že to myslím naprosto vážně.
Chvilku bylo ticho, ale pak se nadechl a začal zpívat jeho hlubokým hlasem píseň, jež mě po pád chvílích uspala.

kkcoccdeuri gadeukhan georie
oneuldo geudaereul boneyo
nae ane damgyeojilkkayo

saebyeok dari jinan gongwone
jugeum nae gamjeongeul damayo
i noraen geudael hyanghaeyo

bamhaneul darege bichwojin
pilleumui sonrireul deureoyo

I still wonder wonder beautiful story
Still wonder wonder best part
I still wander wander next story
I want to make you mine


Zpíval kousek této písně procítěně, jen pro mne. Zamiloval jsem se do jeho sametového hlasu, který se slabě linul po celé místnosti. Měl jsem z toho až na krajíčku, jak nádherné to bylo. S úžasem jsem ten skvost poslouchal a pomalu se vracel do mých smyšlených snů, jenž budou po tomto jistě hezčí. Když dokončil kousek písně už jsem mu spokojeně oddychoval v náruči.

„Nikdy mi neříkej, že neumíš zpívat," zamumlal jsem.

~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat