20.

2.6K 203 22
                                    

„Kookie, vstávej, jsme tady,“ pohladil mi tvář a usmíval se na mě jako měsíček na hnoji. Hlasitě jsem zamžoural a protáhl si všechny ztuhlé svaly v mém těle. Služebné nám otevřely dveře a mne se naskytl pohled na velký zámek, ze kterého sálal velký respekt. S pohledem na něj jsem vystoupil naprosto omámen. Vydechl jsem.

„Vítej doma, zlatíčko. Doufám, že se ti tady bude líbit i když to není bůhvíjak veliké,“ Pozvedl jedno obočí při pohledu na mohutnou stavbu před námi.

„Bůhvíjak veliké? Tae, pro nás dva je to naprosto ideální.“

„Abych byl upřímný, mohli bychom si dovolit něco většího,“ hravě jsem ho praštil do pěstiček.  „Nevytahuj se,“ usmál jsem se a s radostí běžel na zasněžené nádvoří. Jako by mne smutek opustil a vystřídala ho radost ze života. Choval jsem se jako malé dítě, které dostane novou hračku. Doslova jsem pobíhal sem a tam, vyhazoval sníh do vzduchu, který po mém počínání skončil na mně.

Tae mne s pobavením sledoval, ale v hloubi duše byl vlastně sám rád, že se mi to tady líbí. „Bude ti zima,“ konstatoval. „Tak ať je!“ Vykřikl jsem a hodil po něm sněhovou kouli.

„Tak ty takhle, jo?“ Přicházel ke mně nebezpečně pomalu.

„Já, jakožto tvůj milovaný manžel, se tě snažím udržet v teple a bezpečí, zatímco ty si tady běháš ve sněhu, ještě k tomu v horách, kde je větší zima než tam dole,“ Ukončil svůj monolog a rozběhl se ke mně. Vypískl jsem jako malá holka a než jsem stačil utéct chytil mě do své náruče a nehodlal pustit.

„Taeeee,“ snažil jsem se vyprostit, ale měl moc pevný stisk.

„Nene, kdybych tě pustil, tak by jsi utekl a nachladil se, musíme jít dovnitř...“

„Tak fajn, už budu hodný, ale mám jednu otázku.“

„Ptej se na cokoliv.“

„Proč jsme v horách?“

„Aby nás tu nikdo neotravoval a abychom tu měli klid. Klid od všeho a od všech,“ Věnoval mi polibek do vlasů.

~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby. 

Alsjskaksdhakal jak se vám líbí Yeonjun z TXT?

Už teď vím, že ty miláčky budu podporovat a rozhodně je nesrovnávat s Bts. ⊙︿⊙

Luv ya all ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat