Po chvilce nám došlo, že opustit ostatní a jít rovnou do našeho pokoje je velmi nevhodné a neslušné, jelikož se měl konat čajový dýchánek... Ano, vymyslel to Jin a my na to úplně zapomněli. Zrudli jsme a koukli na sebe.
„Jin nás zabije,“ pověděli jsme ve stejný čas. V ten moment vzal Tae Taehyuna do rukou a já rychle ustlal postel, ve které se ten malý ďáblík vyválel. Zavřeli jsme dveře a stíhali se potupeně šklebit, připravující se na výprask jako kdybychom šli za rodiči s tím, že jsme šikanovali další služebnou.
„Já vás asi přerazím!“ polknul jsem nervózně, koukaje jak si všichni poklidně popíjejí čaj, dokud nezačal nejstarší vřískat zlostí... I ten Yoongi s Jiminem tady byli. Namjoon se na tu scénu zřejmne nemohl dívat déle než bylo nutno a tak Jina po chvilce uklidnil. Sedli jsme si na svá místa a já posadil Taehyuna do dětské stoličky, přičemž jsem cítil, jak si mne Yuta prohlíží, přející si, aby toho co nejrychleji nechal. Taetae dostal čaj v lahvičce a byl spokojen.
„Dobrá tedy. Nyní jsou všichni přítomni. Máme jednu velkou novinu.“ Všichni zpozorněli. Nikdo si nedovolil dát do hrdla ani kapku tekutiny.
„Na cestě je další člen rodiny,“ ulevil si nejstarší a očekával reakce ostatních. Od Jimina a Yoongiho jsem stejně žádnou neočekával. Hyomi se tvářila nešťastně, další sourozenec jí asi nepřišel vhod. Všichni jsme gratulovali, někteří z toho byli potěšeni méně, někteří více.
~~~~
„Nečekal jsem, že by chtěl Jin další,“ řekl jsem s lehce překvapeným tónem, když jsem Taehyunovi měnil pleny. Stále to pro mne bylo nechutné a on to moc dobře věděl, jelikož se na mne vždy šklebil. Byli jsme po večeři. Stále ale zábava nekončila.
„Vypadá jako rodinný typ.“ Taehyung mne pozoroval. Služebná si převzala pošpiněnou plenu dřív, než bych vyvrhl z toho pohledu všechno jídlo ven.
„Hmm, Hyomi vypadala spokojenější bez sourozence.“ Tae jen kývnul na znak souhlasu. Taehyun byl zase šťasten, že měl čistou plenu.
Když bylo o všechny postaráno, sešli jsme se dnes už asi potřetí v jiné místnosti. Nejspíše byla určená hlavně pro děti, jelikož se hračky a pastelky ze dřeva povalovaly všude kolem menšího stolu s židlemi. Jin se asi musel hodně nudit. Nebo mu to těhotenství leze na mozek? Taehyun div nevypadl z Taehyungovy náruče, když to vše viděl. Taehyung ho ale provokoval a kdykoliv se Taehyun pokoušel vzít hračku do ruky, odtáhl ho. Od Taehyuna jsem si potom vyposlechl hravé výkřiky, když s tím Taehyung stále nepřestával. Yuta vypadal lehce žárlivě a stále jsem cítil, jak mne pozoruje. Přestože jsme si mysleli, že už nikdo jiný nepřijede, na poslední chvíli se tady objevili Taehyungovi sourozenci.
„Bylo mi vždy líto, když měl Jungkook u sebe někoho z naší rodiny a Tae nikoho. Proto jsem je tady pozval také... Tedy, alespoň pár z nich,“ vysvětlil Jin. Taehyung vypadal spokojeně. Byla tady jeho sestra s jejím manželem a několika dětmi. Nechtělo se mi to asi nejspíše počítat. Další bratr a další. Dokonce se tady ochomýtal i Sangkyu, který měl stále oči jen na lustrech na stropě. Taehyung nechal toho malého ďáblíka jít z jeho náruče, dovolující mu tak, aby se seznámil s jeho bratranci a sestřenicemi sám. Hned byla atmosféra veselejší, když nás tu teď bylo tolik. Všichni jsme seděli u stolu a bavili se, až na ty nejmenší, kteří nevěnovali pozornost a hráli si. Taehyun spokojeně seděl na zemi, s nažloutlými papíry a pastelkami v ruce, které tak tak udržel, maloval čáry všemožných barev. Hyomi si hrála s panenkami s ostatními. Sangkyu stále hypnotizoval ten lustr nad námi.
„Kolik lustrů se mu podaří ročne shodit?“ Komentovali jsme situaci.
„Sedm,“ pronesl nešťastně Taehyungův bratr.
„Už si na ně bereme i dvouměsíční záruku,“ dodala jeho žena.
~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby
Taktéž se omlouvám za pozdní kapitolu. Někdy mi přijde, že už tuhle knížku neumím psát, ale pokusím se do toho nějak dostat a taky se brzdit, ať neskončím na kapitole 200. :'D Každopádně děkuji moc za tolik přečtení. Stále nechápu proč a jak se to mohlo stát. (´・_・')
Luv ya all košišty moje milované. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...