„C-cože, co?“ vyjukaně přeskakoval očima od toho papíru na mne.
„Ber to jako výhružku Kime, naposledy mne nebudeš respektovat a nemám nejmenší problém to podepsat.“
„A kdo si myslíš že jsi? Víš že tě za to můžou vydědit?!“ jeho dominance se projevovala rychle. Nelíbilo se mu to.
„Tvůj manžel, máme stejná práva, nezapomínej. Neřekl jsem, že to udělám, jen si dávej pozor na to, co děláš,“ pozoroval jsem jak se zatnutým výrazem sedá naproti mne.
„Snažíš si hrát na toho špatného, je tak?“
„Vůbec ne, jen tě trošku zklidnit.“
„Opravdu si myslíš, že mne zklidníš, když jsi oblečen takto?“ projel si mne vražedně odshora dolů, načež se kousl do rtu.
„Jestli budeš poslušný, nemám s usmiřovacím sexem nejmenší problém,“ provokativně jsem si vzal sklenku s podivnou nahnědlou tekutinou, „ale tímhle to řešit nechci, chci tě více poznat.“
„Sexem se vyřeší vše,“ ušklíbl se. „Vždyť se známe dobře, co blázníš,“ napil se alkoholu jako největší profesionál. Zřejmě to pro něj nebylo nic nového.
„Nene, mýlíš se. Chci tě znát více, co rád děláš ve volném čase, tvá nejoblíbenější věc, jídlo, zajímavosti ze tvého života, tvůj nejlepší přítel, nejhorší věc, kterou jsi kdy udělal, jestli jsi byl někdy opilý a jestli jsi byl před svatbou panic,“ vyprskl smíchy. Já to myslel ale smrtelně vážně a tak jsem nahodil smrtelný výraz.
„Zajímavé... Bruslím, lovím, ukazuji Taehyunovi zvířátka, dávám ti lásku,“ zamýšlel. Však více mne podivil fakt, že loví.
„Copak ty jsi někdy lovil?“
„U nás na panství ne, bál jsem se tvé reakce, ale s otcem jsme dělali oslavy pořád.“
„A předtím ses bál...“ pokroutil jsem hlavou, „Jsi divné stvoření Taehyungu.“
„Abych pokračoval, má nejoblíbenější věc je milování se s tebou, ale jelikož ty nejsi nijak aktivní, musím se uskromnit,“ udělal smutný výraz, „Jídlo... Japchae.“ (Autorka si teď rozhodně nevyhledávala jaké je Taehyungovo nejoblíbenější jídlo. :D) „Můj život není moc zajímavý, zkrátka to byla samá etiketa a učení. Můj nejlepší přítel byl kdysi ze Španělska, ale momentálně jsi to ty. Manželé jsou nejlepší přátelé, no ne? Nejhorší věc byla, když jsem se musel dvořit ženám,“ kysele se zatvářil. „Ehm, jednou to s alkoholem nedopadlo úplně nejlépe, dál se radši neptej. Jistěže ano, i ty jsi musel být nepošpiněný, jinak by nás rodiče popravili,“ hltal jsem každé jeho slovo a už teď v hlavě vymýšlel další otázky, kterými ho zasypu v brzké době.
Byl jsem rád, protože pochopil, co chci.
Nechci se s ním jen hádat, mazlit, dělat blbosti, vychovávat děti, ale více ho znát.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Narrativa StoricaPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...