Normálně bych vás s tím neotravovala, ale sama jsem hrozně nadšená, že se mi vůbec něco takového povedlo. Abychom se chápali... Našla jsem hrozně cute boye který se až moc podobá Jungkookovi, ale Jungkook to není. Kvůli tomu jsem se trošku zdržela s kapitolou... Ups. No nic.. Přeji příjemné čtení. ^^
Taehyun nám rostl před očima a my si to ani neuvědomovali. I tak byl ale stále malé dítě, které neumí skoro mluvit a ani chodit, spíše jen tak lezl všude možně a nad každou blbostí pozvedl koutky nahoru. Brzy se měl konat ples na jeho počest, kde obdrží dary a určitě samou chválu, než usne a my ho budeme muset odnést pryč.
Měl jen pár měsíců. Abych vysvětlil že skoro neumí mluvit, začíná si pomalu vykládat sám pro sebe nesmyslé věci, které nedokáži vyluštit. Jednou řekl smysluplné slovo, ale nejspíše o tom ani nevěděl a pokračoval dál v bortění kostiček. Někdy nahlas zapištěl, za což schytal Taehyungův příkaz, že křičet se nesmí. Stejně mu potom tajně pošeptal: „Křičet můžeš jen na služebné nebo na chůvy.“
A ten malý ničema to opravdu pochopil, protože vydával zvuky jen na ně. To se potom bály jen přiblížit. Málem bych zapomněl... Idiotské výrazy také zdělil po svém otci, který ho to ještě hrdě učí. To si mne potom dokážete představit, jak tam jen zbortěně sedím, s obličejem v dlaních a jen pokrucuji hlavou, jestli je toto realita.
„Řekni táta,“ posadil jsem si ho do klína a nabádal ho.
„Řekni peníze,“ propálil jsem Taeho pohledem.
„Neposlouchej svého otce.“
„Neposlouchej svou matku,“ Taehyun se nad našimi bezdůvodnými hádkami bavil ze všech nejvíc. Právě proto, že byly způsobené jím.
Sice vypadá všechno jako z pohádky a možná i je, ale zatímco my si užívali Taetaeho, tam dole se děly horší věci. Nejen, že se leukémie rozšířila o pár procent nahoru, lid byl každým dnem více nesnesitelný. Do města by touto dobou nechtěl radši nikdo jít. Panoval tam zmatek, kravál a boj o všední věci, jako je například čepice. Matky s dětmi se schovaly do ústranní, aby nemusely poslouchat ten randál opilých mužů. Nikdo nad tím neměl pevnou ruku, Taehyung se k tomu už radši nevyjadřoval. Jedinou šancí byl Jungkook, jenž měl víru tajně vynaleznout lék proti zákeřné nemoci a uklidnit všechny občany.
~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Byla by delší, ale zavírají se mi oči... :c
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...