Uběhlo pár dní od toho co je tady s námi Namjoon a Jin. Když vidím, jak kolem nich pobíhá Hyo tak se jim upřímně nedivím, že jsou tak vyřízení. I přes to, že je tady vše tak, jak má být, se jedna zásadní věc změnila. Taehyung začal být až moc přítulný. Chce jít všude se mnou a když v noci nemůže objímat polštář, objímá mne.
Myslím, že se začíná projevovat jeho druhá stránka. Teď už se ke mne nechová jako někdo velmi vychovaný, bez sebemenší chyby dodržujíc všechny zásady etikety, nýbrž jako malé kotě, které musí jít se svým pánem všude. (Dostávám perverzní vibes.. Nahh pardon, mlčím. (: )
Ale nevadí mi to, vlastně jsem i rád, že jsem nemusel dělat první kroky. Na to jsem moc stydlivý.„Jungkookie?" Rozzářily se mu oči, poté co jsem vešel do pokoje. Poslední dobou si také všímám jeho přehnaných reakcí, například když si musím zařizovat své povinnosti, kterých mám až nad hlavu a nemám dostatek času si ho všímat, hned posmutní a sklopí hlavu. Ale i on chápe,že musím řešit všechny věci okolo.
„Promiň Tae, musel jsem si jít něco zařídit. Už víš v jaké barvě bude celá svatba probíhat?" Seděl na posteli a usilovně přemýšlel, sám totiž nevěděl kterou tam dát, protože všechny barvy jsou pro něj něčím výjimečné.
„Žlutou! Ne! Počkat.. Co takto červenou? Nebo by byla lepší fialová? A co například růžová?"
„Tae.. Růžovou svatbu měl Jin."
„A nešla by duhová?"
„To by bylo všechno až moc přeplácané a nehezké."
„Pff, určitě by to vypadalo hezky."
„Ne, Tae, to ti nepovolím."
„Ale já chci duhovou!"
„Nech toho nebo si tě nevezmu..."
„To musíš tak či tak." Usmál se vítězně. Přimhouřil jsem oči.
„Uteču někam daleko a nebudu muset nic."
„Tak si tě znovu najdu," podepřel si bradu rukou.
„A dost.. Prostě jsem řekl že ta duhová tam nebude!"
„Tak si to vymýšlej sám!" Urazil se.
„Fajn, dám tam tyrkysovou, rozhodně lepší než duhová!"
„Posluš si..." Sklopil hlavu.
Asi bych si měl založit deníček Pravidla Kima Taehyunga a zapisovat do něho jeho změny nálad a chování. Pravidlo číslo jedna.. Tae je snad citlivější než se zdá a než dává najevo, takže hádky s ním pravděpodobně vždy skončí takto, z toho vyplývá, že bych se s ním neměl hádat, protože mu zráním city a to není moc dobrý nápad.
„Tae, promiň." Přešel jsem k němu.
„Jen.. Ta duhová by vypadala velmi špatně a ani naši rodiče by to neschválili." Vážně jsme se teď trošku chytli kvůli tomu jaká barva tam bude? Stupidní.
„Já vím.." Sedl jsem si k němu a obejmul ho. Jak jsem říkal, poslední dobou je přítulný, to způsobilo, že jsme v objetí zůstali asi další tři minuty.
„Kookie?"
„Hmm?"
„Můžou být duhové aspo-"
„Mlč už o té duhové, tyrkysová je taky hezká." Usmál jsem se.
~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Jednorožčí svatbu bych jim fakt nechtěla dělat.
Anyway.. Proč se mi stále dokola přehrává v hlavě písnička 'If you like the piňa coladas'??? ಠ_ಠ
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...