„T-Taehyungu?“ sáhl jsem si na břicho a necítil žádný hrbolek, nýbrž jen zašitou ránu.
„Kookie, jak se cítíš?“ poposedl si ke mne Taehyung a začal mi sahat na čelo. V ruce svíral ten malý uzlíček radosti. Vyjukaně jsem na něj koukal, až to došlo i Taemu. Spokojeně si oddychl.
„Přivítej Kima Taehyuna,“ s povzbudivým úsměvem mi ho předal do ruk a já se rozplakal štěstím. Počkat... Říkal Taehyuna?
„T-Taehyuna?“ popotáhl jsem. Na nose měl malou pihu a ústa přesně jako Taehyung. Tvar hlavičky měl po mne, ale ještě bylo příliš brzy posuzovat, po kom bude více. Pohladil jsem ho po narůžovělém líčku.
„Já tě zabiju Taehyungu... Víš jak se to teď bude plést?“ mé uslzené oči mu věnovaly pobavený pohled a od srdce jsem se zasmál.
„Promiň, to jméno bylo geniální.“
„Jen si to představ, až bude mít šest let a budu ho muset zavolat, ať se jde okoupat. Zavolám Taehyune a přiletíte oba dva, k tomu tebe budu muset vypakovat ven, protože nejsi malé dítě. Snášet tvoje prosící pohledy není jednoduché,“ culil se jako měsíček na hnoji a poté se začal mazlit jako kočka, tiše při tom vrníc, čímž probouzel Taetaeho z jeho klidného spánku.
Ten začal po pár chvílích hlasitě plakat a z klidného momentu se stal panický.
„Má hlad,“ pohupoval jsem s ním a snažil se ho ztišit.
„Kojná!“ nechal povolat ženu, jež má podmínky na to dát Taetaemu jeho jídlo, které nutně potřebuje k tomu, aby dobře rostl. Ta do minuty přiběhla, vzala si ho a odešla za roh, kde se poté uklidnil a spokojeně čerpal výživu.
Mne opustil tíživý kámen na srdci. Jsem v těchto věcech naprosto nový a nerad bych Taehyunovi ublížil. Chci mu dát dobré dětství a vychování.
Poté co nám ho kojná vrátila jsem ucítil divný pach, jenž se více stupňoval. Podezíravě jsem se na toho ďáblíka koukl a přičichl k němu.
„Panebože...“ mé plíce vyvolaly signál kašlání.
„Taehyungu... On udělal svou potřebu,“ otočil jsem hlavu na levou stranu, abych to nemusel čichat a Taehyuna nastavil na pravou.
„To je normální, ty taky děláš svou potřebu.“
„Ale né do kalhot,“ vydal jsem světu neznámý znechucený zvuk.
„Hysterko,“ uchechtl se „Tak ho jenom přebalí chůvy.“
~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...