127.

997 108 62
                                    

Taehyun se poté unavil. Celou dobu jsme si hráli a já vždy po očku zaregistroval ležící knihy. Měl tolik energie, že jsem málem odpadl. Po hraní jsem zbytek knih uklidil zpět do polic a hlídal toho ďáblíka, ať se nepokouší shodit další. Naštěstí na to už energii neměl a jen nepřítomně seděl na zemi, oči zabodnuté na podlaze. Možná přemýšlel nad tím, kterou přesnídávku dostane k večeři dnes. Nahromadil jsem knihy o leukémii a zvedl je. Byly těžké, takže jsem měl co dělat, abych je přenesl do křesla. Nakonec s dutým 'buch' spadly do měkkého. V mysli jsem se rozhodoval, s kterou začnu nejdříve. Jedna byla větší než ta druhá. Měl jsem ruce v bok a zkoumal jednu po druhé. Nakonec jsem vybral tu nejtenčí a všechny je poté odložil na bezpečné místo, kde je najdu jen já.
Taehyun byl myslí nepřítomen. Jen dýchal a občas mrkl.

„Taehyunie,“ zavolal jsem na něj, abych se ujistil, že žije. Zvědavě na mne koukl svýma hnědýma očkama a já se musel usmát. Sklonil jsem se, přičemž jsem ho vyzýval, ať jde ke mne. Rozhodoval se, jestli není lepší raději zůstat na zemi a přemýšlet s dětskou fantazií nebo se s námahou zvednout a udělat těch pár kroků. Nakonec sebral všechnu svou sílu a přidržel se rukama, zavrávoral, málem spadl a já se lekl, ale ustál to. Ujistil se, že stojí pevně a poté se ke mne rozeběhl.

Vše to mohlo být sladké, kdyby k nám nevtrhly služebné. Poklonily se mi a v očích měly vážné výrazy.

„S Králem se to zhoršilo,“ řekla jedna z nich. Na vteřinu se mi zastavilo srdce.

Běžel jsem s Taehyunem v náruči do naší ložnice, kde jsem našel Taehyunga v ještě horším stavu než kdy jindy. Byl celý zpocený a těžce dýchal. Přiběhl jsem k němu. V jeho očích bylo vidět utrpení z toh, co právě prožívá. Sice to byla rýmička, ale teď to posílilo ještě více. Taehyun se nad tím vším rozplakal.

~~~~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Čím dál tím více se mi tato kniha přestává líbit. (个_个) Moje fantazie je na pokraji zhroucení uh.

Baví vás to vůbec ještě?

Pozitivní na tom je, že bude mít tato knížka za týden rok. Už skoro rok píšu tuhle sladkou slátaninu, neuvěřitelné. :'D

Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat