Ta noc byla jedna z nejlepších, jelikož jsem s ním mohl spát ve společném objetí a čichat jeho nádhernou vůni. Ti malí ďáblíci už dávno spali, mezitím co já jsem dával Taehyungovi lásku tím, že jsem mu opusinkovával obličej. On měl jen křečovitě zavřené oči a potichu se hihňal, jelikož ho to lechtalo. Na krku jsem mu poté zanechal znaménka lásky. Pokračoval bych v tom, kdyby se Taehyun nerozplakal. Musí kazit chvilky, to je jeho nejoblíbenější zábava. S povzdychem jsem vstal, přišel k postýlce a vzal ho do náruče, pro jistotu i lahvičku s mlékem. Lehl jsem si s ním do naší postele a opřel se o rám. Taehyung se ke mne natiskl a s úsměvem pozoroval jak pije, přičemž ho Taehyun pozoroval nazpátek. Měl večeři, ale stejně má hlad...
Byl překvapen, když jsem mu ho dal do náruče, ale zároveň rád, že si ho může pochovat. Hlavou se opřel o mé rameno a hladil ho po tvářičce. Taehyun si spokojeně láhev držel a když měl dost, upustil ji a potichu si odříhl. Já se jen zasmál, Taehyung vypadal znepokojeně.
„Budeme ho to muset odnaučit."
„Ale no... Je moc malý na to, aby pochopil tak stupidní věci." Věděl jsem, že chce něco namítnout, že to pro něj stupidní věci nejsou, ale naštěstí zůstal potichu a myslel si své.
Nakonec Taehyun usl ve svém a já se k Taemu natiskl jak nejvíce jsem mohl. Zase jsem ho opusinkovával, až ho to přestalo bavit a přetočil naše strany. Tentokrát to nebylo tak nevinné, jelikož mne začal vášnivě líbat. Zajel mi rukou pod látku a přejížděl po mých bocích svými hebkými dlaněmi, přičemž mi plenil ústa a já ztrácel dech. Miluji jeho rty. Naposledy mne obdaroval polibkem, načež se odtáhl a tiše oddychoval. Opřel své čelo o to mé, usmívaje se na mne. Taktéž jsem se na něj usmíval, dokud jsem nezachytil jeho ztmavené oči, které ztratily veškerou oříškovou barvu.
„Taehyun potřebuje sourozence, miláčku.“
~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Kapitolka o ničem, ale zase docela dost přeslazená. :'D Odměna hehe.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥ (Málem jsem tam dala místo srdíčkových emoji lenny face, uh. ͡° ͜ʖ ͡°)
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...