Celý tento večer jsem od druhé poloviny protančil s Taehyungem. Měl jsem už pár alkoholu v krvi a ostatní kromě dětí na tom nebyli jinak. To by nebylo až tak zajímavé, nýbrž to, co se dělo na samotném konci tohoto pro mne speciálního dne.
„Jungkooku, máme pro vás překvapení! Pojďte ven,“ pozvedla ruku má matka abychom ji následovali.
Ovanul mě studený zimní mráz, vzhlédnul jsem k černé noci, kterou osvěcovaly zářivé hvězdy. Má matka nás bez jediného slova vedla až na velkou rozprostřenou a zasněženou louku. Klepal jsem se zimou a pomalu mi začaly mrznout prsty. Tae to nejspíše viděl a snažil se mne zahřát alespoň jeho sakem, které si na poslední chvíli vzal, nejspíš věděl proč.
Zprvu jsem nechápal oč jde. Malý Jimin byl zabalený jako deka, to samé Hyo a někteří se třepali přesně jako já před malou chvilkou. „Nechť se vám ve vašem manželství daří,“ usmála se na nás a v tu chvíli se na temné obloze rozprostřely zlaté proužky, které padaly pomalounce dolů. „Ohňostroj,“ zašeptal jsem si pro sebe.
Vypadal majestátně, musel stát nemalou částku. Malé jiskry vylétávaly vzhůru nahoru a poté se rozdělil na několik malých kousků hlasitým bouchnutím, až nakonec padaly dolů, kde se v polovině své cesty nadobro vytratily.
Náhle vše utichlo, žádné zlatavé barvy, žádné jiskry ani hlasité zvuky, všechno utichlo. Konec? Přehrával jsem si v hlavě. Všichni si nejspíše pomysleli to samé a začali pomalu odcházet zpět na hostinu. Muselo být nesmírně pozdě, ale nikomu to nejspíše nebavilo, chtěli se bavit dál, kdy zase budou mít takovou šanci přes všechny starosti a problémy? „Počkat!“ Pozvedla má matka ruce.
„Máme tu ještě něco malého!“ Každý host se zvědavě otočil a pohled zabodl nahoru, očekávajíc něco víc.
Začaly vzlétávat malé rachejtle, až vybouchl největší středobod tohoto večera, tedy aspoň pro mne. Zlatavé jiskry vytvořily na nebi nápis 'Kim Taehyung & Kim Jungkook' a poté se k této kráse přidal ohňostroj, jehož červená barva vytvořila srdce.
Nikdo nemohl přestat koukat na to, co se teď odehrálo. Taehyung měl na krajíčku, nejspíš slzy štěstí. Otočil se na mne a...
Políbil mne s láskou a vášní, kterou už v sobě nemohl nadále skrývat.
~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...