Mučivými pohyby mi svlékal kalhoty až dolů ke kotníkům, které lehce políbil na znamení, ať zvednu paty od země a on mi je tak může svléct celé. Nyní jsem před ním stál jen ve spodním prádle a červenal se.
„Ty ještě nejsi svlečený,“ namítl jsem.
„Hmm, chceš si mne svléct?“ provokativně si skousnul ret a pozvedl jedno obočí. Lehce jsem přikývl a přešel k němu. Táhle jsem mu sundal plášť, který letěl na zem za mým oblečením. Rozepl jsem jeho modrou košili s milióny vázáním. To samé jsem udělal s ostatními látkami a tunikami pod ní. Až se pořádně vzpamatuji, možná že poté uvidím větší kupku drahého oblečení ležérně pohozenou někde v koutě. Taehyung může takových koupit tisíce.
Naskytl se mi pohled na jeho vypracované bříško, zatímco to mé ztratilo všechnu jiskru po ledajakém cvičení. Až jsem mu záviděl. Na řadu přišly hedvábné kalhoty, kterým jsem jedním rozepnutím a strhnutím dolů svlékl, abych to dlouze neprotahoval. Teď už chybělo vysvléct jenom spodní prádlo.
„Připraven?“ zahákl prsty za lem mých trenýrek. Jak starostlivý. Se studem jsem kývl. Sjel dolů, zopakoval gesto s políbením kotníků, až jsem se zahihňal a on se do polibku usmál pobavením nad mou dětinskostí. Své trenýrky si poté svlékl sám, to bych nedokázal.
Stále jsem se styděl. Být tu jen tak nahý před ním je přece jen pro mne to bylo pořád neobvyklé. Jenže jeho tělo bylo tak moc krásné, jako stvořené od boha. Proč se na něj nemohu přestat koukat?
„Můžeme?“ probral mne z tranzu chycením za ruku. Zatřepal jsem hlavou a nechal se jím táhnout do teplé vody. Vlezl první, aby mne mohl jistit, kdyby mi to náhodou omylem podjelo. Bylo to moc příjemné. Lehl jsem si a zavřel spokojeně oči. (Někde jsem četla že prý harantíkům v bříšku vadí teplá voda, ale má to i geny po Jungkookovi, přežije to všechno.) Taehyung poplaval ke mně, otevřel mi pusu a dal mi do ní malinu. Překvapeně jsem zavrněl nad tou sladkou chutí, mísíc se s lehce kyselou.
„Sladké,“ otevřel jsem oči a koukal se jak provokativně svírá ovoce v jeho ústech a kouká na mne. Spolkl ji a stále udržoval oční kontakt.
„Dej mi ještě,“ vzal další červeně zbarvenou z misky a držel ji před sebou. Nejspíše se rozhodoval jestli to dá mne nebo sobě. Tady šla vidět jeho chamtivost, protože si dal malinu do úst, provokativně. „Tak si ji musíš vzít sám,“ nerozkousával, jen ji držel na jazyku.
„Provokatére,“ utrousil jsem a natáhl se pro polibek. Ukradl jsem si jeho ústa a prozkoumával je svým jazykem, snažíc sebrat si malinu. On se do polibku tiše smál nad mým počínáním a možná byl překvapen mou dominancí.
Pokud Kim Jungkook něco chce, vždy to musí dostat.
~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Naši skvělí sousedi si tady vyhrávají romsko- polské písničky, dupou a ječí jak zbláznění. Má skvělejší sestra vzala smeták a začala s ním třískat do potrubí, následně do stropu a potom zapla bedničku, šla s ní na hlavní chodbu, pustila tam písničky a začala tančit. :'D Když to nepomáhalo tak třískla dveřma a šla to pustit na televizi, odkud to šlo slyšet lépe a pak bylo ticho, dokud to zase nezačlo...
Legenda praví, že vyhrávají doteď a já na ně přes otevřené okno řvu: „Dobré remixy tam dáváte, chlapci!“
No řekněme si to upřímně... Kdo by neměl rád romské hitovky? :'D
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
HistorycznePříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...