„Jungkooku! Můj malý bratříčku!“Zvolala na mne má sestra. U té se také nic nezměnilo.
„No néé, nemyslím si, že to je to, co si myslím?“ Překvapeně pohlédla. „Ty čekáš malé škvrně! Budu teta,“ Vypískla nadšeností. „Vy jste na to skočili rychle, ahh... Můžu si sáhnout? Nemůžu odolat,“ bez mého souhlasu položila ruce na bříško a soustředěně se při tom tvářila.
„Necítím žádný pohyb,“ zamračila se.
„Nemyslím si, že ještě bude kopat,“ namítl Taehyung.
„Nejspíše to nebude nijak aktivní dítě,“ zachichotala se.
„No, ale gratuluji. Dodnes si pamatuji jak byl tehdy Jungkook nervózní, když jsi tady měl za pár dní přijet a teď tady stojí s větším bříškem,“ vykládala Taemu, který se tomu zasmál.
„Ani já nebyl v klidu, když jsem tady měl přijet, také jsem se bál, že si nesedneme.“
„No, ale dost tohoto tématu, rodina na vás čeká ve velkém salónku, kde si všichni pravděpodobně vychutnávají kávu,“ tleskla rukama.
„Jungkook nepije kávu.“
„Jistě, služebné přinesou cokoliv si přejete,“ rozešla se chodbou a my šli za ní. Měl jsem tendenci přehrávat si v hlavě své dětství, ale neudělal jsem to. Odcházelo by se mi hůře.
Zastavili jsme před dřevěnými dveřmi, za kterými se nacházel salónek s pohodlnými sametovými židlemi, před kterými byl prosklenný stůl, společně s hrníčky s kávou a něco sladkého k tomu. Otevřeli jsme je a všechny páry očí se zastavily na nás. Má matka hypnotizovala mé břicho a nejspíše si to srovnávala v hlavě. Jin se na mne šibalsky usmál, jako by chtěl říct 'ty draku jeden.' Namjoon se spokojeně usmíval, vždy to byl pohodář. Jimin si dával dvě a dvě dohromady. Můj otec vypadal lehce v šoku, ale bylo mu naprosto jasné, že se to tak či tak jednou muselo stát.
„Že by nový přírůstek do rodiny?“ Zažertoval Jin.
„Další vnouče!“ S pohledem stále na nás dvou vstala a s otevřenou pusou k nám šla. Objala nás najednou a mačkala ve společném objetí.
„Jsem na vás tak hrdá!“
~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické, či pravopisné chyby.
Nějak jsem sesmolila tuto kapitolu, sice krátká, ale na víc se už nezmůžu.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Ficción históricaPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...