Bílý kůň se malé dívce díval hluboce do očí, jako by se z nich snažil něco vyčíst. Taehyung měl po té události meč zpět v kapse, teď by si jen těžko někdo něco dovolil. Ze všech sálal čirý respekt.
Černovlasá holčička stála a čekala jestli si urozený princ její dar vezme. Taehyung ladně seskočil ze sedla, stráže mu vzali otěže od jeho koně, pro případ nouze. Všichni situaci bedlivě sledovali, vůbec byli překvapeni, že se jí povedlo přilákat jeho pozornost. Nakráčel si to sebevědomým krokem k ní.
Jeho křišťálové oči mohla nyní pozorovat zblízka. Poklekl, aby vyrovnal jejich výšku. Se zatajeným dechem pozorovala jak vzal její drobnou ručku a prohlédl si ji z druhé strany zápěstí. Žádný znak.„Nejsi nakažená,“ utrousil a její ruku pustil.
„J-já vám chtěla dát tento obrázek vás a vašeho manžela,“ roztřešeně pověděla a přes užší díru protáhla ruku, čímž mu obrázek podala. Taehyung si jej vzal a chvilku zkoumal všechny detaily. Přes velké táhlé čáry jejich obličejů po malé vystínované kontury.
„Kolik je ti let?“ stále si ho prohlížel, div se holčička neužrala nervozitou.
„Devět.“
„Jsi velmi talentovaná, to jsi kreslila sama?“ hbitě začala kývat hlavou.
„Nádhera, Jungkookovi se bude moc líbit. Děkuji,“ pozvedl k ní hlavu a konečně se zase usmál. Dívka se musela taky usmát, bylo to až nakažlivé. (Že by přenášel nemoc Taehyug?)
Věděla, že tento moment si zapíše do paměti navždy.
Taehyung si obrázek odnesl ke koni, nechtěl ho všelijak skládat- pokazil by ho. Proto přivolal služebnou před očima ostatních, kteří tam stále stáli i přes rozkaz, že mají okamžitě odejít. „Odnes to Jungkookovi a vzkaž mu, že je to od jedné milé dívky,“ bezstarostně jí to podal do ruky a nasedl zpět na koně.
„Do večera je tady nechci vidět,“ řekl suše, otočil koně, pobídl ho a jel pryč.
Jungkook za tu dobu stihl proplakat nemalou chvíli, kvůli ničemu. Poté když se uklidnil si povídal s tvorem uvnitř jeho, který každým dnem narůstal větší velikosti a začal pomalu ale jistě kopat. Občas cítil jak se v něm pohl nebo pocítil motýlky. Už teď věděl, že to poslušné dítě úplně nebude.
Bude totiž celý po Taehyungovi.
~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Hehe, už se těším, až se to narodí. (・∀・)
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...