Po vysvětlení jak to má postavit to pochopil a hrál si sám. Takže jsem si lehl vedle Taehyunga, kontrolujíc co zase Taetae vyvede.
„Kdy ho chceš provdat?“ Zakuckal jsem se vlastní slinou, když položil tuto otázku.
„Neříkal jsi náhodou, že není rozumné zasnoubit malé děti?“
„To je nejspíše možné, ale jednou nad tím stejně budeme muset přemýšlet.“ Taehyun si sedl na kolena, mírně je od sebe rozkročil a poté začal hrabat písek před sebou za sebe, jako pejsek. Tímto naše konverzace skončila. Možná né tak úplně.
„Přísahám, že tohle dítě jednou zabiji.“
„Jen ho nech, třeba tam dělá propadlinu pro spodinu, aby je mohl poté zahrabat za živa,“ měl na tváři potutlený úsměv.
„Rád bych se zeptal, kde na ty nápady probůh chodíš, ale něco mi říká, že to nejlepší nápad nebude,“ přimhouřil jsem oči.
„To se občasně dělá, když je šlechtic moc líný někoho poslat do vězení. Radši ho pohřbí zaživa, rychlejší způsob,“ spokojeně vydechne a více se uvelebí na lehátku se zavřenýma očima.
„A ty to se mnou plánuješ udělat kdy?“ pozvedl jsem obočí.
„Až tě povalím na postel,vjedu do tebe a naplním tě svoji láskou.“ Červeň se mi nahrnula do líc, můj tep se rapidně zvýšil.
„Panebože... Takto jsem to nemyslel,“ schoval jsem si tvář do dlaní.
„Tak to je veliká škoda. V našem věku bychom si toho měli užívat co nejvíc.“ Měl pravdu... Taehyung je nádherný, mám veliké štěstí, že jsme spolu. Jsme mladí, zdraví, šťastní. A dělání lásky přece není špatná věc, už vůbec né s ním. Proč se tomu tak bráním? Stále se nejspíš bojím. Ale možná kvůli mému odpírání je poté takový.
„M-můžeš mne povalit na postel... A- a naplnit láskou,“ zakoktal jsem se jak nejvíc jsem mohl. Tae otevřel jedno oko a po chvilce i to druhé. Vypadalo to roztomile.
„Vážně? Já tě nechci do ničeho nutit.“
„Vážně.“
„Jsi si jistý?“
„Naprosto.“
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Huhuhu, perverzní nálada. ͡° ͜ʖ ͡°
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...