Zase v posteli. Sám. Tae mne se slovy 'hned se vrátím' nechal tady. Nejspíše by teď nešlo úplně poznat, že čekám malé prtě. Spíše to vypadá, jako bych moc jedl. Za dva dny jedeme na návštěvu k mým rodičům, protože tam bude naposledy Hyo s jejími unavenými rodiči. Upřímně se na tu malou potvůrku těším. Já mít takové dítě, tak se nad ním bavím od rána do večera. Co já vím, až se to narodí, bude to možná úplně stejné, koneckonců, měli bychom to mít v rodině.
Nejspíše bych zapomněl na Jimina, chudáček. Ten jediný je velmi pilný, pomalu se začíná učit a nedělá žádné vtipnosti, což je na tak malé dítě velmi divné. I tak ho mám moc rád, protože vůbec nezlobí.
No a o další dva dny později pojedeme k Taemu, což je od nás nejblíže. Moc se těším, až poznám jeho rodinu. Doufám že bude tak veselá, jako ta má. Poznám všechny jeho sourozence, sestřičky, bratry. Jestlipak jsou tak hezcí, jako mé princátko.
„Jsem zpět," usmál se a převlékl do pohodlného oblečení. Je to tak přirozené, vůbec se nestydí, je mu jedno, že tady jsem. Jak by taky nebylo, nesmíme se před sebou stydět. A já jen po kouscích hltám jeho tělo s otevřenými ústy.
„Ať ti tam něco nevletí," probudil jsem se z tranzu a on se mi tichounce smál.
„Já nemůžu za to, že máš tak hezké tělo," upřímně jsem pověděl, protože když se nestydí on, nebudu se stydět ani já.
„Tak tedy děkuji," dámy a pánové, toto si prosím zapamatujte do dějin historie. Kim Taehyung, můj přenádherný manžel se začervenal.
Spadl obličejem do hebounkých polštářů. „Jsem unavený," zamumlal.
„Chceš namasírovat?"
„Prosím? Namasírovat? Ty to umíš?" Zvedl ke mně hlavu s rozčepýřenými vlasy.
„Nijak profesionálně to nedělám, ale něco málo jsem pochytil od mé sestry."
„Um... Tak dobrá," přikývl.
„Sedni si," přikázal jsem.
„Nemá se to dělat v lež-" umlčil jsem ho. „Pššt, vím co dělám, tedy co dělala má sestra."
Pomalu si sedl a otočil se ke mně zády do tureckého sedu.
„Ruce nahoru," bez studu jsem mu sundal vrchní oblečení, které jsem zahodil na druhou stranu postele. Naskytl se mi pohled na jeho záda. Je možné že i tuto část těla má tak krásnou? Jak to jen dělá?
Ruce jsem mu položil na jeho hebké ramena a začal je pomalými pohyby mačkat. Po chvilce jsem přidal na síle, ale né moc, aby to nebylo nepříjemné. Takto jsem to dělal pár minut a u toho své pohyby rukou různě měnil. Zřejmě se mu to líbilo, protože potichounce vrněl jako kočka, rozkošné.
Sjel jsem dolů na záda, kde mé ruce putovaly po všech místech, jemně je masírujíc krouživými pohyby. Tak jemnou pokožku jsem nikdy neviděl. Jako by ho stvořil sám bůh, přirozená dokonalost.
Takto jsem ho masíroval dalších několik minut, mohla to být možná i půlhodina, kdy mne začaly bolet ruce a Tae začal pomalu usínat v sedě.
„Tak jo, už mne bolí ruce a ty mi tady usínáš, měl by sis odpočinout," už tak v polospánku oblékl ležérně vrchní oděv a zavalil se do huňatých peřin.
„Děkuji moc. Ani nevím, čím jsem si tě zasloužil," zamumlal a se zavřenýma očima se ke mne přitulil.
~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Ficción históricaPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...