45.

1.8K 134 28
                                    

Když už se blížilo k večeru, Taehyung vzal Jungkooka ven, aby se prošel. Mezitím mohly služebné nachystat rudé svíčky,napustit vanu s pěnou,  poházet lístky růží všude kolem a dát do slavnostního kýble led s vychlazeným červeným vínem nejvyšší jakosti.  Když poté zhasly světla, měly chuť nechat si koupel pro sebe, ale věděly, že by si to dovolily jen jednou a poté by letěly do žaláře. Tak moc byl Taehyung bezcitný k okolí.




„Tak pojď, už to je přichystané,“ přišli jsme z kruté zimy naprosto ledoví a promrzlí až na kost.


„Co je přichystané?“ nechápavě jsem pověděl a nechal se jím táhnout nahoru do ložnice.


„Přece ta koupel, trdlo,“ měl jsem chuť zastavit se, otočit se na patě a utéct pryč. Né že bych neměl rád koupel, to vůbec, jen se moc stydím. Nechtěl jsem ho tím zatěžovat, vím že mi chce poskytnout odreagování, takže jsem mu nepůsobil starosti s mou stydlivostí.

Už jsem někdy řekl, že má hezky vytvarovaný zadeček? Dej si facku, Jungkooku.












Otevřel dveře od naší koupelny a mne se naskytl pohled na jednu z nejkrásnějších věcí, kterou jsem kdy viděl. Všude kolem plápolaly svíčky a na zemi byly pohozené lístky, které vedly k prostorné vaně. Dokonce byly i ve vodě. Pěna byla na povrchu vody rozlehlá, vydávající tiché šumějící zvuky. Na menším ostrůvku bylo víno vychlazené ledem, společně s talířem malin. Jak mohli v tomto mrazu sehnat maliny? Ptal se sám sebe. Vypadalo to kouzelně.

„Líbí?“ objal mne zezadu a dal něžnou pusu na krk.

„Moc,“ vydechl jsem. Svými hubenými prsty mi začal rozdělávat knoflíčky pomalými pohyby. Svlékl mi všechno horní oblečení, které jsem měl. Chystal se rozepnout mi kalhoty, ale v mé hlavě zazněl varovný signál, jenž říkal  'udělej s tím něco' . Chytil jsem jeho ruku na znamení, ať přestane. Povzdychl si.





„Miláčku, nestyď se, už vůbec né přede mnou. Jsem tvůj manžel, jedině tvůj a ty jsi jedině můj. Není třeba být v rozpacích,“ povolil jsem stisk a on tak mohl pokračovat dál.

~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.


Krátká kapitola na večer. Goodnight. ( ˘ ³˘)♥

Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

Taehyung on ice - VkookKde žijí příběhy. Začni objevovat