Vzbudil jsem se na něčem teplém a hřejivém, občas jsem se kousek nadzvedl tím jak dýchal, jelikož jsem byl rozpláclý na jeho hrudi. Tae... Oba dva jsme byli nazí, tím jsem vnímal jeho teplo intenzivněji. Spal jsem na něm celou svou váhou a kupodivu mu to vůbec nevadilo. Chvilku jsem se rozkoukával a poté se rukama zapřel o matraci tak, abych ho nevzbudil a jemně se nadzvedl. Je tak nádherný... Pomyslel jsem si při pohledu na jeho rozcuchané černé vlasy, zavřené oči s dlouhými řasami a jemně pootevřenou pusou. Chtěl jsem se na něj koukat déle, ale přepadla mě hrozně velká palčivá bolest a tím jsem na něj spadl bez varování a omylem. Taky jsem se při tom všem otřel o jeho přirození... To bylo taky omylem. Nosem jsem narazil do jeho hrudi. Tiše zasténal, poté pomalu otevíral jeho očka, zpracovávaje co to tady dělám a co jsme vlastně dělali celou noc...
„Ggukie?“ rozespale promluvil, až mi z jeho hlasu naskočila husí kůže. Panebože co když jsem mu ublížil?
„Taehyungie promiň! Já tě nechtěl vzbudit a spadnout na tebe, neublížil jsem ti?“ Snažil jsem se znovu nadzvednout a zkontrolovat jestli je v pořádku, ale kvůli té bolesti to nešlo. Proč mě bolí celé tělo?
„Au...“ zaskučel jsem a on se rozesmál. Proč se mi směje? Hrozně to bolí...
„Nic se mi nestalo zlatíčko. Ale tobě nejspíš ano, hm?“ Přejel mi přes záda k zadečku a jemně po něm přejel. Hlasitě jsem zaskučel, zabořujíc se mu do hrudi.
„Nedokážeš se ovládat když to chceš, víš to?“ Tiše se mi smál a radši mi po tom zadečku nepřejížděl. Stále jsem kňučel a on mne ze sebe pomalinku sundal, převlékaje se aby mohl zajít za služebnou pro nějakou léčivou mastičku.
Hned co ke mne přišel tak odhrnul peřinu a nanesl na mé bolavé místo mastičku. Moc to bolelo, ale po chvilce to bylo lepší.
„To je trapné.“ Hihňal jsem se. Nikdy bych nevěřil, že se tohle stane.
„Pročpak?“ Měl úsměv na tváři a dělal krouživé pohyby.
„Ty se ještě ptáš?“
„Ale ty jsi tak moc prosil, abych přirážel rychleji.“ Dal mi malou pusu na jednu půlku a já zrudl. Radši jsem se zahrabal do peřin a schoval svůj ruměnec.
„Hmm... Chceš vědět další detaily?“ Provokoval. Stále roztíral mastičku aby to brzy přestalo.
„Ne děkuji, myslím, že už si začínám až moc dobře vzpomínat...“ odpověděl jsem s ironií v hlase. Opravdu jsem si vzpomínal na vše. Jak jsme se mohli milovat skoro celou noc?
Odpoledne už to bylo lepší. Snažil jsem se chodit s Taeho pomocí který se mi stále potichu smál, až ode mne schytal jemný pohlavek. Připadal jsem si jako malý Taehyun v plenkách, který se učil chodit. Nakonec jsem chodil normálně a k večeru šel s Taehyungem a Taehyunem na procházku kolem zámku. Taehyun stále někam utíkal, čímž donutil Taehyunga aby utíkal s ním, ten byl nakonec celý uběhaný a oba dva měli červené tvářičky s úsměvy. Opravdu si byli moc podobní.
~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Nah, tahle kapitola je o ničem, já vím... Ale dám tady pár sladkých scének hehehe.
Luv ya all miláčci, cmuk cmuk. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Historical FictionPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...