„Kookie, miláčku, jak ti je?“ Přispěchal ke mně Tae a položil mi dlaň na čelo.
„Celý hoříš,“ povzdychl si. „Doktor tady bude co nevidět.“
„Co mi bude dělat?“ Zeptal jsem se vystrašeně.
„Neboj, jen tě vyšetří,“ sladce se na mne usmál a hladil mne na tváří.
„Zvracet se ti nechce?“ Zakroutil jsem hlavou.
„Bolí tě něco?“
„Trošku břicho,“ vyhrnul mi tričko a začal mi krouživými pohyby masírovat mé bolestivé místo jeho hubenými prsty. Bylo to příjemné, až jsem skoro usnul, kdyby nepřišel doktor.
„Dobrý den,“ poklonil se Taehyung a doktor mu to oplatil. Měl šedé vlasy s hustými vousy a byl silnější postavy. S sebou měl kufřík s různými nástroji.
„Tak ukažte,“ přešel ke mně a Taehyung mu poskytl židli, na kterou se posadil.
„Jakýpak je problém?“
„Dopoledne začal zvracet a vyzvracel celou snídani, byl jsem to prověřit v kuchyni a čekám na výsledky. Má teplotu a bolí ho břicho,“ dopověděl Tae.
Šedovlasý muž přikývl a začal mi prohmatávat bříško. Tvářil se u toho soustředěně. „Zajímavé,“ utrousil. Poté mi změřil teplotu a podíval se mi do pusy.
„Nemyslím si, že by to bylo ze špatného jídla, nevypadá, že by se ho někdo pokoušel otrávit.“
„Tak co mu tedy je?“ Naléhal Tae.
„Sám tomu nemůžu uvěřit, vypadá to, jako by měl neidentifikovanou nemoc, v životě jsem to neviděl,“ překvapeně se díval.
„Panebože... Je to smrtelné?“
„Právě naopak, podle mých výsledků tato nová nemoc přináší růže,“ spokojeně se usmál.
„Co tím myslíte?“
„Jungkook je plodný.“
„A to znamená?“ Začaly se mu objevovat v očích jiskřičky.
„Že zvracení způsobil pravděpodobně nějaký neposedný malý tvor v něm,“ povzbudivě se na mě usmál doktor.
~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Jinak ano, spřeházely se mi kapitoly 27. A 28. Nevím jak, asi nějaká magie hehe. Takže jsem to prohodila, tím pádem komentáře pod tím jsou směřovány na jinou kapitolu, jestli mě jakože chápete. (vysvětlování level já) Moc se omlouvám, wattpad mi nějak zlobí, asi ho potrestám. ಠ_ಠಠ_ಠ
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Fiction HistoriquePříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...