„Proč má Jungkook to bříško tak vypouklé?“ Ptal se nevinně Jimin.
„Protože čeká miminko,“ napila se svého čaje Hyo.
„A jak se dá čekat miminko?“
„Musí ho přinést čáp,“ vysvětlil krátce Namjoon. Jimin je ještě malý, aby tyto věci poznal a pravda by ho vyděsila. Jediná Hyo je taková malá vševědkyně, ta si to zjistila po svém.
„Budu mít taky miminko?“
„Až budeš jednou velký.“
„Potřebovala bych s vámi mluvit o něčem důležitém, bylo by dobré, aby to Jimin neslyšel. Běžte si s Hyo hrát a zavolejte si služebnou, ať si neublížíte,“ pokynula jim matka. Zlatovlasá dívka měla protesty, ale i tak popadla černovláska menšího než je ona za ruku a šla s ním pryč ze salónku.
„Chceme Jimina provdat,“ v samotném klidu pověděla a vyčkávala na názory ostatních.
„Není to moc brzy?“ Namítl Tae.
„Svatba bude, až Jimin dosáhne plnoletosti.“
„Co když se do někoho za tu dobu zamiluje?“
„Tak se bude muset brzy odmilovat. Provdáme ho za prince z jižního království.“
„Jsou alespoň ve stejném věku?“ Seděl jsem naproti něj a pozoroval, jak konverzuje s mou matkou a zamilovával se do něho čím dál více. Nemohu se na něj vynadívat. Po chvilce zírání mne zaregistroval a usmál se.
„Princ je o pár let starší, to jsi koneckonců i ty, neměl by být nejmenší problém.“
„Nemyslím si, že to je dobrý nápad. Má ještě celý život před sebou a musí si zkusit vztah bez... Někoho kdo by ho do toho nutil svatbou. Navrhuji provdat ho až bude starší nebo ho neprovdávat vůbec,“ dokončil svá slova. Namjoon a Jin k tomu nic nenamítali, radši mlčeli pro své dobro. Matka vypadala mírně pohoršeně, musí mít vždy pravdu a toto ji dokáže rozhodit.
„Až bude starší?! Dokážeš si představit, že dohoda může brzy padnout, protože král ho provdá za jiného?! Tohle je naše nejlepší rozhodnutí!“ Prskala po všech zlostí. Já jen zabodl pohled do země. Hádky byly to, co jsem nejméně chtěl.
„Tak je seznamte už v tomto útlém věku a nechte jim prostor se seznámit,“ dokázal být tak klidný i v těchto situacích.
„No ano, ale to je výborný nápad!“ Zvolala matka. „Že mne to nenapadlo dříve. Uděláme to jako s vámi tehdy!“
„Počkat, co prosím?“ Nebylo to daleko od toho, abych vyprskl čaj.
Jak s námi tehdy? Co tím myslela?
~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.Chybí zase trošku romantiky, hehe. Pokusím těm dvoum dát trošku času aby byli spolu. ( ˘ ³˘)♥
Luv ya all. (♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)(♥ω♥*)
ČTEŠ
Taehyung on ice - Vkook
Ficção HistóricaPříběh se odehrává v 18. století kdy se urozeného prince Jeona Jungkooka rozhodnou král a královna provdat za neznámého muže. Jungkook propláče celé dny a noci, jen aby s neznámým nemusel uzavřít manželství, kterého se tak moc obává. Ale co když n...