ROZDZIAŁ 5.

367 36 14
                                    

Oko_Horusa
Czy ty na mnie czekasz cały dzień, czy mi się zdaje? Kiedy nie wejdę jesteś online...

Hikikomori
Czekam, a co mam robić?

Oko_Horusa
Z jednej strony schlebia mi to, z drugiej to nie chciałbym, żebyś marnowała swój cenny czas... Nie zawsze mogę być dostępny i może tak być, że nawet nie będę mógł cię poinformować.

Hikikomori
Jak sam stwierdzasz, to mój czas, więc będę go wykorzystywać, jak mi się podoba. Póki co jesteś najbardziej wart i godzien mojego czasu i uwagi.

Oko_Horusa
To miłe, ale czuję się w pewnym stopniu odpowiedzialny.

Hikikomori
Czyli oswoiłeś mnie?

Oko_Horusa
Co?

Hikikomori
Taki cytat z „Małego księcia", nie mów, że nie znasz...
„Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to, co oswoiłeś"

Oko_Horusa
Użycie „na zawsze" jest wiążące. Wiesz?

Hikikomori
Chciałbyś mnie związać?!

Oko_Horusa
Uwielbisz mnie łapać za słówka, co? Kiedyś cię dorwę i spełnię te twoje marzenia, zobaczysz... Ciekawe, czy wtedy będziesz taka pyskata.

Hikikomori
Czyli jednak, kręci cię to. Hahaha! Wydało się... Ech ty wariacie, daj mi jakąś nutę lepiej, zamiast mnie rozochocać.

Oko_Horusa
Quebonafide — BDSM

Hikikomori
Masakra hahaha... Serio dobrze znasz jego twórczość. Chciałam jakąś inspirującą piosenkę, a nie do seksu. Chcesz się zemścić za ostatni raz i teraz mnie popychasz do złego?

Oko_Horusa
A dasz się popchnąć do złego?

Hikikomori
Już dawno dałam, skończyłam i zapomniałam...

Oko_Horusa
Dobra, tu mnie masz, zaskoczyłaś mnie teraz i to podwójnie! Raz, że to zrobiłaś i dwa, że się przyznałaś.

Hikikomori
Widzisz, czasami potrafię zaskoczyć. Żebyś widział tą usatysfakcjonowaną twarz...

Oko_Horusa
Ale to satysfakcja wynikająca z orgazmu, czy z tego, że mnie zaskoczyłaś? Hahaha, zaraz to i mnie sieknie, nie wolno tak robić facetom, wiesz?

Hikikomori
Właśnie można. Zasługujecie na to najbardziej, bo bez was nie byłoby tyle problemów, wiesz?

Oko_Horusa
Zabiłaś właśnie moje podniecenie. Czemu tak uważasz? Nie powinnaś generalizować, bo nie każdy jest taki taki sam.

Hikikomori
Nie żebym ci ubliżała, ale każdy tak mówi, a potem są łzy, ból, cierpienie, krzyk, aż w końcu obojętność... Bez was źle, ale z wami jeszcze gorzej...

Oko_Horusa
Wiesz, może to głupie, ale jeśli ta znajomość przetrwa do czerwca, udowodnię ci, jak bardzo się mylisz, zgoda?

Hikikomori
Ty tak serio?

Oko_Horusa
A co? Boisz się? Spokojnie, będę grzeczny, ale chcę obronić gatunek męski.

Hikikomori
Nie jestem taka łatwa, myślisz, że raz się pokażesz z dobrej strony i ja magicznie zmienię zdanie? Mylisz się.

ATRAMENTOWE NOCE II Quebonafide FanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz