ROZDZIAŁ 8.

408 36 60
                                    

Dziewczyn obudziła się w nocy, zlana potem i wystraszona. Miała koszmary związane z dzieckiem. Sama nie była pewna co się właściwie dzieje. Poczuła narastający gniew i frustracje, a jej myśli stawały się z minuty na minutę coraz czarniejsze.

Hikikomori
Sądzę, że ta znajomość nie ma sensu... Ty się angażujesz w moje życie i dajesz mi tyle ciepła i dobra... Nie zasługuję na to. Nie zasługuję na nic, myślałam o aborcji, a kiedy to się stało... Ogarnia mnie pustka, nie chcę iść do żadnego psychologa... Sama w domu mogę pokiwać głową i pytać samą siebie „i co teraz czujesz?". Miałam koszmary, nie zasnę już chyba dzisiaj... Chciałam go obudzić, ale śpi tak, że się nie da. Siedzę na łóżku i wyję, to nie jest już nawet płacz. Dzisiaj chyba skończą mi się łzy, tyle ich wylałam, gdzie tu sens?! Każ mi spierdalać, nazwij wariatką i powiedz, że mam iść do piekła... Czuję się tak samotnie, tak pusto. Chyba dostaję choroby sierocej, bo siedzę i się bujam do tyłu i do przodu... Chyba pomaga...

Oko_Horusa
Chyba cię pojebało... Nigdy w życiu nie każę ci spierdalać, martwię się o ciebie i dbam, bo zależy mi na znajomości z tobą. Stałaś się dla mnie wyzwaniem, a ja uwielbiam wyzwania i chcę się zmierzyć z twoimi demonami. Teraz ciii... Uspokój oddech, zamknij oczy i weź głęboki oddech. Może nie cieleśnie, ale duchowo jestem tam z tobą... Jestem tutaj, rozumiesz?! I będę zawsze kiedy będziesz mnie potrzebować.

Hikikomori
Boję się...

Oko_Horusa
Przeżyłaś tyle złego, że jeśli ten strach byłby realny, nie rozmawialibyśmy dzisiaj. Jednak jesteś i kroczysz resztkami sił do przodu. Jesteś dzielna Maleńka... Pokonasz te przeciwności losu...

Hikikomori
Szkoda, że cię tu nie ma, chciałabym tak mocno się w ciebie wtulić...

Oko_Horusa
To tylko dwa miesiące, zleci szybciej, niż przypuszczasz, wiesz? Obiecuję, że cię wyściskam, za wszystkie czasy. Będziesz mogła zapłakać mi całe ramię, a jeśli będziesz miała takie życzenie to i spuszczę komuś wpierdol...

Hikikomori
Hahaha kung fu panda mode on...

Oko_Horusa
Dla ciebie warto, zasługujesz na to i uwierz w to w końcu.

Hikikomori
Jesteś najlepszy, mówił ci to ktoś? Uśmiecham się nawet...

Oko_Horusa
Widzisz, jeśli masz siłę się uśmiechać przez łzy, masz siłę zniszczyć te wstrętne demony, które masz w sobie.

Hikikomori
Obiecaj mi, że będziesz moim przyjacielem na zawsze...

Oko_Horusa
Nie mogę ci tego obiecać, że będę twoim przyjacielem na zawsze...

Hikikomori
Czemu?

Oko_Horusa
Bo już nim jestem, a kiedy nazywam się twoim przyjacielem, to trwam w tej wierze do końca świata i jeden dzień dłużej.

Hikikomori
Czemu tak wspaniali ludzie, rodzą się na drugim końcu świata?

Oko_Horusa
Najważniejsze, że się znaleźliśmy, możemy się wspierać... Bo pomaga ci to, co piszę, tak?

Hikikomori
Nawet nie wiesz, jak bardzo.

Oko_Horusa
No to widzisz, posłuchaj mnie teraz, bo nie lubię się powtarzać. Jesteś piękną, wartościową kobietą. To co dzieje się w twoim życiu jest straszne, ale to buduje i kształtuje twój charakter. Kiedyś wyjdziesz do świata i nie zrani cię już nic, ani nikt. Taka siła na ciebie czeka, jak przetrawisz ból i strach, Gwarantuję ci to. Zaufasz mi?

Hikikomori
Już dawno ci ufam...

Oko_Horusa
Wyślij mi swoje zdjęcie... Chcę cię zobaczyć.

Hikikomori
Nieee... To nie jest dobry pomysł. Wielu fajnych facetów uciekło, kiedy mnie zobaczyło.

Oko_Horusa
Nie pierdol, wysyłaj...

Hikikomori
Obiecaj, że mnie nie wyśmiejesz...

Oko_Horusa
Grzeszysz tym, że taka myśl przychodzi ci w ogóle do głowy, wiesz? Niech ci będzie, przysięgam.

Hikikomori

Oko_HorusaNo i niby co jest z tobą nie tak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Oko_Horusa
No i niby co jest z tobą nie tak...?

Hikikomori
Mam kilka kilo za dużo... Faceci tego nie lubią...

Oko_Horusa
Należę do tych, co lubią mieć za co złapać.

Hikikomori
Ale jesteś świadom, że tu mnie znajoma uczesała i umalowała i w rzeczywistości, to trochę się różni...

Oko_Horusa
Tak wiem, pierwsza randka na basenie. Kobieto, ja nie mam 16 lat, żeby trzepać do zdjęcia wyidealizowanej pani z playboya. Spełniasz warunki super kobiety i pogódź się z tym, bo jestem gotów powtarzać ci to codziennie.

Hikikomori
Dobra, najlepiej skończmy ten temat... Teraz ty pokaż swoje...

Oko_Horusa
Nie ma takiej opcji...

Hikikomori
Czemu?!

Oko_Horusa
Bo masz ładniejsze cycki od moich i jakieś sto razy większe, więc się wstydzę...

Hikikomori
Żartujesz sobie ze mnie, tak?

Oko_Horusa
Mam... Duży problem z cerą i nie robię zdjęć. Jak się spotkamy, to mnie ocenisz, oby nie po okładce.

Hikikomori
Taka pusta nie jestem.

Oko_Horusa
Wiem i za to cię uwielbiam...

Hikikomori
Chyba pójdę się jeszcze położyć...

Oko_Horusa
Wypadałoby... Na ile starczy mi sił to będę tu na czacie, gdyby znowu się coś działo.

Hikikomori
Dziękuję, kochany jesteś!

Oko_Horusa
Wiem, a teraz mykaj, paaa...

Hikikomori
Paaa...

Kiedy dziewczyna zniknęła, podniósł się z fotela i poszedł do kuchni. Wyciągnął z lodówki flaszkę Daniel'sa, lód i pepsi. Zrobił sobie drinka i wrócił przed ekran. Puścił dalej serial na Netflixie, ale totalnie nie mógł się na nim skupić. Jego myśli krążyły wokół dziewczyny. Postanowił ją sprawdzić, włączył wyszukiwarkę obrazów i wstawił jej zdjęcie. Na chwilę wstrzymał powietrze, kiedy kliknął szukaj, jednak odnalazł jej zdjęcie na jej Facebooku i Instagramie. Dane się zgadzały, fakt o zamieszkaniu w Anglii także. Ucieszył się pod nosem jak dziecko i uniósł szklankę, by wypić za to. Miał cichą nadzieję, że teraz wszystko pójdzie łatwo, zaczynał jej coraz bardziej ufać. Nie wiedział tylko jeszcze, czy to dobry znak. Co jeśli znów się zawiedzie? Tyle kobiet, tyle pięknych kobiet nie raz wpuściło go w maliny, że w sumie nie powinien się już z nikim wiązać. Tutaj dziewczyna nie wyglądała, jak modelka z jakiegoś tabloidu... Był cholernie jej ciekawy. Miał przeczucie, że za maską z czarnych chmur, kryje się w tej małej osobie wielki potencjał.  Musiał tylko wpaść na pomysł jak?

ATRAMENTOWE NOCE II Quebonafide FanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz