ROZDZIAŁ 11.

350 40 59
                                    

Oko_Horusa
Hej Mała...

Hikikomori
Wow, patrzcie kto nas zaszczycił swoją obecnością...

Oko_Horusa
Wiem, nie było mnie kilka dni.

Hikikomori
Wiem, martwiłam się kilka dni.

Oko_Horusa
Jesteś zła?

Hikikomori
Nie, kipię radością i entuzjazmem... Jestem zła, nie wymagam od ciebie byś poświęcał mi każdą wolną chwilę, ale na Boga... Jedna wiadomość typu „mam zapierdol, nie będzie mnie kilka dni" nie wymaga dużo czasu...

Oko_Horusa
A jeśli mam coś, co ci wynagrodzi to czekanie na mnie...?

Hikikomori
No i proszę, jeszcze korupcją mi grozi... Wiesz, że branie łapówek jest karalne?

Oko_Horusa
To nie łapówka, tylko dowód wdzięczności, za to, że się o mnie martwiłaś i tyle czekałaś i tęskniłaś...

Hikikomori
Nie schlebiaj sobie z tym tęsknieniem... No dobra, masz mnie, tęskniłam. Dawaj co tam masz...

Oko_Horusa
*Oko_Horusa przesyła załącznik czochranko.avi*

Hikikomori
Czemu nazwa załącznika, brzmi jak soft porno dla ubogich?!

Oko_Horusa
Cichaj i oglądaj... Sam nie wierzę, że ci to wysyłam...

Hikikomori
Ja pierdolę, nie wierzę... Ty jesteś popierdolony!!! Nie sądziłam, że weźmiesz to tak na serio i wyczochrasz się tyłkiem o to biedne drzewko... Hahaha! W ogóle, jakbym znała te śmiechy w tle, strasznie znajome...

Oko_Horusa
Na bank nie mogłaś, to moi współpracownicy... Znamy się zaledwie kilka tygodni, chociaż jeden z moich kumpli prowadził przez jakiś czas vloga na Youtube, może przypadkiem trafiłaś gdzieś?

Hikikomori
Może... Mniejsza, czemu nie widać twojej twarzy? Miałam nadzieję, że przestałeś być taki tajemniczy...

Oko_Horusa
Nadzieja matką głupich... Hahaha

Hikikomori
Ale każda matka, kocha swoje dzieci, hahaha!

Oko_Horusa
Tak sobie tłumacz piękna, tak sobie tłumacz... Doszły pocztówki?

Hikikomori
Jeszcze nic nie dostałam... Weź nie mów na mnie piękna, bo to do nie pasuje ani trochę.

Oko_Horusa
Będę mówić, jak mi się podoba. Wolność słowa Lola, to mi gwarantuje prawo.

Hikikomori
Jaki wyszczekany, nie za mądry dzisiaj jesteś? Wiesz, jak to mówią „nie bądź taki mądry, bo cię sznurówki wyprzedzą" albo „nie bądź taki mądry, bo cię pająki za obraz wciągną".

Oko_Horusa
Jeeeezuuuu, skąd ty bierzesz te powiedzonka? Hahaha

Hikikomori
Tata mnie nauczył hah, dużo znam tego, więc nie radzę zaczynać ze mną.

Oko_Horusa
Oj ty waleczna kocico! Jestem taki zmęczony, weź mi zrób masaż...

Hikikomori
I co jeszcze? Może tak wiesz, mocno plecy, potem miłe drapanko... I schodzenie niżej i niżej... A potem słyszysz „Kuba, kurwa, wstawaj!!! Zesrałeś się!!!"

ATRAMENTOWE NOCE II Quebonafide FanfictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz