Scéna inspirována tímto videem
https://youtu.be/hDQl_bYbuHcDíval se na mě pohledem, ve kterém nebyla ani stopa té obvyklé, dětské nevinnosti, byl to pohled ďábla, který je tady proto, aby vám vyrval duši z těla, ale ještě předtím vás bude mučit s úchylným potěšením z vaší bolesti.
Nejhorší na tom všem je, že stačilo tak málo a moje tělo na něj okamžitě zareagovalo...
Bylo to až ponižující, ale prostě se to stalo okamžitě, jak se mě dotknul a podíval se na mě. Snažil jsem se svůj malý problém skrýt trikem, které jsem tahal dolů do klína a přitom pohybu jsem se sebe tam dole lehce dotknul a pak ještě jednou...
Zvedl jsem hlavu, s rukama stále v klíně se setkal s ďáblovým upřeným pohledem.
Došlo mu, co se tam dole děje, naprosto nenápadně a přirozeně se na židli přisunul blíž ke stolu, u toho ještě komunikoval s kluky, tak že jsem to byl jen já, kdo vypadal jako mentálně retardovaný.
Na něco odpověděl Jinovi a při té odpovědi, aniž bych to čekal, se mě znova dotkl nohou, chodidlem jel přes lýtko, koleno...
Nahoru, až se jeho prsty se zastavili na mém stehně. Úplně stačilo, abych se se svou židlí odsunul dál od stolu a téhle pitomé situaci tak udělal konec...
Ale to už je známka nás bláznů, nikdy neděláme to, co dává smysl...
Byl jsem vzrušený a nervózní, když jsem se přisunul blíž ke stolu a dal mu tak najevo, že přijímám jeho hru a zároveň tak nabídl možnost, aby se mě tou zatracenou nohou dotýkal méně nápadně a více intenzivně.
Jeho výraz byl velice uspokojený, jako když pes potěší svého pána a on se chystá dát mu odměnu, jako by jeho oči říkali:
Hodný Kookie...
Usmál se, olízl si rty, pomaleji, než bylo nutné a jeho noha, která byla stále na mém stehně, těsně nad kolenem, se posunula výš.
Na vteřinu jsem úplně stuhnul, chytil jsem se rukama pevně okraje stolu a Tae, který si moje utrpení vyloženě užíval se rozhodl, že mi to udělá ještě těžší a naprosto úmyslně na mě upozornil Sugu, který se na něco ptal...
,,Já nevím, zeptej se Jungkooka..."
To bylo to jediné, co jsem z okolního světa byl schopen vnímat.
Ten hajzl...
Vůbec nepřerušil oční kontakt a nohou byl pořád téměř v mém klíně.
,,Co na to říkáš Kookie?"
Položil mi Suga otázku, na kterou jsem nebyl schopen odpovědět.
Tae se na mě díval s takovým pobavením, že jsem měl chuť ho praštit do toho dokonalého obličeje.
Ruce měl složené na prsou a tvářil se, jako by se pod stolem vůbec nic nedělo.
A když jsem se pokusil odpovědět, posunul svoji nohu výš a dotkl se mě tak přesně na tom místě, které jsem se tak zoufale snažil udržet pod kontrolou, nebo alespoň skrýt tričkem.
Když ucítil, jak vzrušený jsem, přivřel oči a kousnul se do spodního rtu.
Suga se mě znovu zeptal, co si o tom myslím a ze mě vypadlo:
,,Ehm... Jak chcete..."
Tae vyprskl smíchy a ostatní se na něj podívali, stáhl svou nohu z mého klína a díval se na mě...
Pochopil jsem, že mi tím dává prostor, že teď jsem na tahu já...
Mohl jsem teď prostě přestat hrát tuhle pitomou hru, mohl to být konec...
Mohl...
Ale já jsem vyloženě idiot, co si zahrává s ohněm tak dluho, dokud se nespálí...
V mém případě dokud vyloženě neuhoří...
A tak jsem se díval na Taeho, který si upravoval knoflíky na své košili Gucci a tvářil se, jako bych naproti němu vůbec neseděl.
Narozdíl ode mě, byl schopen zapojit se do hovoru s kluky, narozdíl ode mě vnímal fakt, že v místnosti je kamera...
Byl jsem v pekle, v naprosto zoufalém stavu zhroucení mysli, když jsem strčil ruce pod stůl, předstírající, že hledám vodu...
Jeho nohy byli pod stolem tak blízko u mě, že jsem se nemusel ani moc natahovat, obě svoje ruce jsem mu položil na kolena a pomalým pohybem jsem jel nahoru, naprosto úmyslně jsem směřoval oběma rukama k vnitřní straně stehen, cítil jsem, jak se pod mýma rukama napnul, jak křečovitě tlačil kolena k sobě...
Nebyl tak v pohodě, jak jsem si původně myslel, jen to uměl lépe schovávat.
Joonie vedle mě, si odkašlal...
Sakra, musel si všimnout...
Okamžitě jsem z Taeho sundal ruce a nahmatal tu zatracenou vodu.
Snažil jsem se tvářit normálně, zapojit se... Rozhlédl jsem se kolem sebe a zjistil, že se teď bavíme o jídle během turné, což mě moc nezajímalo.
Podíval jsem se po Taem, ten se zdál být lehce nervózní, kousal si spodní ret a byl strašně sexy, nevinný a sexy, což byla kombinace, která člověka dokáže dohnat na pokraj šílenství...
Zvedl hlavu a podíval se na mě...
Můj malý problém začínal být velice nepříjemný, až bolestivý, tak že jsem bez přemýšlení vrazil ruce do klína a snažil se s tím něco udělat...
Byl jsem totálně v hajzlu, vím, že si tohle nemůžeme dovolit, vím že si toho někdo všimne...ale...
Lákalo mě to o to víc...
A tak jsem se skryl před objektivem kamery za Joonieho, zadíval se Taemu do očí a velmi pomalu jsem si strčil prst do pusy, připomnělo mi to scénu z Blood sweat and tears, ačkoli tohle vypadalo určitě mnohem více amatérsky...
Ale i tak, mělo to efekt, Taehyung, který se o něčem bavil s Jinem, na mě zůstal nevěřícně zírat. Na chviličku úplně vypadl z rozhovoru s kluky a mě to udělalo radost...
Dokončil svůj rozhovor a když se pohledem vrátil ke mě, došlo mi, že jsem se dostal do problémů, že se chystá přitvrdit za tuhle moji drzost...
Podíval se na mě, několikrát si olízl rty a vrazil rychle ruce pod stůl, ano, samozřejmě hledal vodu...
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...