Zkrocení démona

2.4K 176 21
                                    

Nezmohl jsem se na nic víc, než začít ho znovu líbat.
Do očí se mi hrnuli slzy a já s nimi nebojoval, nechal jsem je prostě téct.
Svlékl mi mikynu i s trikem a já se položil na jeho horké, nahé tělo.
Už dřív mi došlo, jak návykové tohle pro mě je, jakmile se jednou dotknu jeho nahé kůže, je téměř až nemožné přestat.
A tak jsem rty ochutnával každičký kousek jeho krku, hrudníku, břicha...
Nedokázal jsem to zastavit a on mě v tom nijak nebrzdil...
Tohle nebyl čas na dlouhé hraní, ani jeden z nás o to teď nestál.
Jeho ruka pevně svírala moje vlasy, když jsem mu stáhl boxerky z jeho úžasných, sexy boků, odhodil je někam na postel a začal si jazykem hrát s jeho neskutečně tvrdým pérem.
,,Ahh... Kookie..."
Vzdychlo moje dokonalé stvoření a prohnulo se v zádech.
,,Bože... Jsi tak dokonalý..."
Byla moje poslední slova, než jsem se začal pusou naplno věnovat té pekelně návykové činnosti, při které můj zkrocený démon, začal hlasitě vzdychat.
Tahal mě u toho za vlasy, přirážel mi do pusy...
Mohl bych to dělat věčně...
Kdyby mi však po chvilce nezvrátil hlavu za vlasy dozadu tak, že mě tím donutil přestat.
,,Stop baby, nebo bude po všem, jsi v tom zatraceně dobrej..."
Klekl jsem si, jen abych se narovnal, ale on ve vteřině seděl a rozepínal mi kalhoty.
Viděl jsem, jak se mu vzrušením třesou ruce a pomohl mu, abych byl už konečně vysvobozený z těch zbytečných, těsných kalhot.
Kalhoty letěli nemilosrdně někam na podlahu společně se spodním prádlem.
Stáhl si mě zpět na svoje tělo, líbal mě na krku, a já mu vzdychal do ucha...
Po chvíli řekl:
,,Už to nevydržím baby... Chci tě..."
Natáhl se na noční stolek a u toho mě kousal do ucha...
,,Ahh Tae..."
Vzdychl jsem zase strašně nahlas...
,,Miluju to tvoje vzdychaní, můj malý, nevinný Kookie... Doháníš mě k šílenství..."
,,Mhmm To ty mě taky..."
Moje slova zněla mezi vzdechy tak nějak nesouvysle, ale kašlal jsem na všechno...
,,Strašně tě chci Kookie, chceš i ty mě?"
,,Ano... Moc tě chci..."
,,Tak si mě vezmi..."
Pár vteřin trvalo, než jsem pochopil význam toho, co právě teď řekl.
,,Oh... Myslíš jako...?"
Tae jen vzrušeně přikývl a podal mi lubrikant.
Strašně se mi klepaly ruce, když jsem si ho nanesl na prsty.
Vlastně jsem absolutně netušil co dělat, tak že jsem prostě vypnul hlavu...
Políbil jsem ho, nasál jeho ret a pomalu, opatrně do něj zasunul jeden prst, pak druhý a zatím co jsem ho vášnivě líbal, začal jsem prsty jemně pohybovat.
Ochočený démon hlasitě vzdychl a mě to tak vzrušilo, že jsem přestal hlídat, jestli to dělám opatrně, nebo ne...
Ale jemu to zdá se nevadilo, spíš naopak...
Napadlo mě zkusit ten pohyb, kterým mě vždycky tak moc doháněl na pokraj zoufalství a tak jsem změnil pohyb mých prstů na krouživý.
Taehyung se prudce prohnul v zádech a vzdychl.
Ten pocit, sledovat ho přitom byl jako sen.
Nikdy jsem neviděl nic krásnějšího, zvrácenějšího, nic víc sexy a přitažlivého, než byl Tae právě teď...
,,Kookie... Kookie... Prosím..."
Vzdychal nesouvysle.
,,Ano zlato...?"
,,Chci... Ahhh... Potřebuju... víc..."
Oh můj bože...
Vážně mě teď požádal, abych ho...
Oh... Nejde popsat slovy, jak jsem se cítil...
Přestal jsem ho dráždit prsty a v kleče, mezi jeho nohama, jsem si vytlačil lubrikant do dlaně.
Potom jsem si tou rukou přejel po svém vzrušení...
Pak ještě jednou a znovu, nahoru a dolů...
Ani jsem si neuvědomil co dělám...
Se zakloněnou hlavou a zavřenýma očima, jsem se dotýkal sám sebe...
,,Sakra Kookie... Chceš mě zabít...?
Vzdychl vzrušeně Tae a chytil mě za boky.
Provokativně jsem se na něj usmál a s hlavou pořád lehce zakloněnou, si pomalu olízl rty.
Jeho pohled byl vyloženě fascinovaný...
A já potěšený...
Takhle mu tedy je?
Když mě mučí a divá se u toho na mě?
,,Kurva Kookie... Prosím..."
Zhluboka jsem se nadechl a snažil si nepřipouštět, jak moc jsem nervózní.
Tae mi omotal nohy kolem pasu a já, stále v kleče přiložil svoje vzrušení k jeho zadku.
Pomohl jsem si rukou, absolutně jsem nevěděl jak na to, ale pomalé chvilce jsem cítil, jak špička mého penisu zajela do jeho těla.
Tae prudce vydechl a já jemně zatlačil víc, proti jeho tělu.
,,V pohodě?"
Zeptal jsem se.
,,Mhm... Pokračuj..."
Vydechl.
Vážně jsem se snažil udělat to pomalu a opatrně, ale vidět ho takhle pod sebou, cíti ten pocit být v jeho těle...
Bylo to naprosto šílené...
Nevydržel jsem to a prudce přirazil...
A on tak dokonale vzdychnul a zaryl mi nehty do zad.
,,Oh my god..."
Vydechl jsem omámeně z tohohle nového pocitu a dal mu čas.
Nechtěl jsem, aby ho to bolelo.
Byl jsem strašně vzrušený, to ano, ale pořad jsem si byl jasně vědom faktu, že mám pod sebou člověka, kterého miluju.
Tak jsem čekal a s láskou ho líbal na rty, dokud se Tae nezvedl v pánvi.
Bral jsem to jako signál, v kleče ho chytil za boky a začal přirážet.
Taeho ruka se přesunula z mých zad na jeho penis, ale to jsem nechtěl...
Nechtěl jsem, aby si to dělal sám, tak že jsem pustil jeho úžasné boky a moje ruka začala klouzat po jeho vzrušení.
Prohnul se v zádech, kousal si ret a vzdychal...
Bože, on vzdychal moje jméno...
,,Jungkookie... Kookie..."
,,Tae... Já to nevy... nevydržím.. Dlou... Ohhh..."
,,V pohodě baby, ani já ne... Udělej se Kookie..."
Slyšet ho říct tohle bylo...
Ne, na to nejsou slova...
A tak jsem přidal, rukou i v něm.
Začínalo to na mě být moc, potřeboval jsem ho mít blíž...
Lehl jsem si na něj a on mě okamžitě začal líbat.
Vzdychal mezi polibky a pak se způsob jeho vzdechů i dýchání změnil a já poznal, že už je blízko.
Moje pohyby se vymkly veškeré kontrole a Tae se najednou prohnul v zádech, cítil jsem mokro na ruce, na břiše a nevydržel to ani o sekundu déle.
Vyčerpaný a omámený jsem se převalil na bok, vedle Taeho a přitáhl si ho k sobě.
,,Bože Tae... To bylo... Bylo to... Ahhh..."
Snažil jsem se vysvětlit svůj pocit z toho, co se právě stalo, ale můj dech byl příliš rychlý a myšlenky chaotické.
,,Dokonalé..."
Dokončil větu za mě a zvedl hlavu aby mě políbil.
,,Kookie... Já...."
,,Co?"
,,Měl bys vědět, že... Že jsi druhý člověk kterému jsem tohle dovolil... Měl bys vědět... Aish...
Nejsem v tomhle mluvení dobrý..."
,,Tak zmlkni a dej mi pusu..."
Tae se vesele zasmál a já si najednou uvědomil, že jsem ho neslyšel se takhle smát snad celé roky.
S úsměvem mě políbil.
,,Co budeme teď dělat? Odjíždíme až v osm, máme celý den..."
,,Hmm..."
Zamyslel se, než odpověděl.
,,Viděl bych to na sprchu a film v posteli...
Ale v tvojí tahle je... Ehm... Trochu vlhká..."
,,Za to já ovšem nemůžu..."
Bránil jsem se s úsměvem.
,,Výjimečně jednou..."
Oba jsme se smáli, jako by svět neexistoval...
Jako by roky co jsme ztratili nebyly...
Jako bychom tu měli zůstat navždy...
Na malou chvíli jsme byli prostě šťastní, tak jako blázni bývají.
,,Chci ti něco říct Kookie... A není to pro mě easy..."
Čekal jsem....
,,Miluju tě Jeone Jeongguku..."
Vydechl rozpačitě.
,,I já tebe Kime Tae-Hyungu..."
A pak jsem se líbali, ztraceni v našem osobním vesmíru... Taekook vesmíru...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat