Namjoon nás poslal do postele, s tím, že musíme ráno brzo vstávat.
U obou koupelen nastal obvyklý boj.
Já osobně se pral o vrchní, velkou koupelnu, kde je vana.
Hrozně jsem se chtěl natáhnout do horké vody a prostě relaxovat.
Ale samozřejmě, že to nevyšlo.
Ano, mohl bych čekat, ale byl jsem na to moc unavený, tak že když se uvolnila malá koupelna, byl jsem vděčný i za tu sprchu.
Ve sprše jsem se opřel hlavou o dlaždice a přemýšlel nad tím, jaké mám vlastně štěstí...
Všechno kolem se tak nějak začínalo uklidňovat a ustálovat.
Já a Tae jsme byli prostě pár...
Bezmyšlenkovitý úsměv přelétl po mé tváři.
Já a Tae jsme pár...
Já, Jeon Jeongguk a dokonalý Kim Tae-hyung.
Jsně, čeká nás ještě dlouhá cesta k tomu, aby bylo vše, jak má být, říct o nás klukům nebude zas tak těžké, těžší to bude s rodiči...
Bál jsem se toho.
Upřímně, byl jsem doslova vyděšený a stokrát si přehrával v hlavě tu situaci...
Ahoj mami, tati, víte jak je u nás v kapele ten Tae? No, tak já s ním tak nějak chodím...
No, to bude vážně super...
Po sprše jsem se vydal do pokoje.
Už jsem se nemohl dočkat toho, až zalezu pod peřinu a budu si užívat Taeho blízkosti.
Byl jsem tolik ponořený do vlastních myšlenek, že mě zastavil až náraz.
,,Koukej trochu kam jdeš Kookie."
Zmateně jsem zvedl hlavu a teprve teď si všiml, že ten do koho jsem narazil je Jimin.
Bez trika, ve volných kraťasech.
,,Sakra Chime, p-promiň."
Zakoktal jsem a rychle se odtáhl, protože mě při nárazu přidržel za paže.
V chodbě byla tma, všichni už byli ve svých pokojích a já tam stál naproti Jiminovi, který byl evidentně pobavený mým rozpačitým výrazem.
,,To nic Jungkookie."
Pronesl skoro šeptem a já si najednou uvědomil, to napjaté jiskření mezi námi.
V tom potemělém prostoru, jsme stáli těsně proti sobě, já se bezmyšlenkovitě přitiskl zády ke stěně, ve snaze mu tak udělat místo, aby mohl projít do koupelny.
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...