Zkouška mě nijak nezaujala, prostě jsem dělal to co vždy, tančil jako vždy, automaticky...
Moji pozornost upoutalo až Fire...
Tae trval na tom, aby jsme opět zařadili naši ship show pro publikum a mě ten fakt hrozně potěšil...
Potěšil a znervózněl zároveň, protože ten pohled, který mi věnoval, říkal, že má něco v plánu...
Tančili jsme Fire, podle scénáře se kluci otočili a ke mě, plnému očekávání a nervóznímu se přitočilo to pekelné stvoření.
Se stopou úsměvu v hlase mi přímo do ucha řeklo:
,,Hned jak budeme mít trochu času, nasadím ti obojek, přivážu tě k posteli a budu tě trápit tak dlouho, dokud mě nepoprosíš, abych ti vyšukal mozek, z té tvé rozkošné hlavičky..."
,,Bože..."
Vypadlo ze mě téměř neslyšně...
Slyšel jsem uchechtnutí za mými zády a pak, když se kluci otočili, stál jsem tam rudý jako rajče, v obličeji a tvrdý jako kámen, tam dole.
Jimin vyprsknul smíchy a ostatní na mě koukali jako na magora.
Určitě jsem tak i vypadal, ale naštěstí Chim byl jediný, kdo zaregistroval můj problém ve spodní části těla.
,,Ehm... Taehyungu, co jsi mu sakra řekl?"
Zeptal se Yoongi.
Já se začal zmateně rozhlížet, vracel jsem se do reality a trochu se mě zmocňovala panika.
Stál jsem tam před klukama, s erekcí jako hrom, Jimin se smál jako debil a já se bál co Tae řekne.
,,Řekl jsem mu trochu neslušný vtip Yoongi, Jimin ti ho pak řekne, taky ho zná."
Tae se tvářil neskutečne pobaveně a Yoongi vypadal, jako by ho právě někdo přejel parním válcem...
V jeho obličeji se vystřídalo několik barev, až nakonec zůstal bledý jako stěna za ním.
Nikdo kolem tenhle Taehyungův soukromí vtip nepochopil, ani Jimin ne...
,,Jaký vtip Tae?"
Ptal se zmateně.
,,Pabo, nech to být."
Odpověděl Tae.
Chim se pořád tvářil jako blb a nechápavě koukal střídavě na Yoongiho a na Taeho.
Celou tuhle podivnou situaci ukončil Hobi, který měl evidentně dost tohohle zmateného momentu a soukromých, dvojsmyslných vtipů.
,,Okey, tak jsme se pobavili, až pojedeme na ostro, pokus se tolik Jungkooka nevyvádět z míry, vypadá jako před kolapsem."
Poznamenal směrem k Taemu, který stále s pobaveným úsměvem, přikývl.
Po zbytek zkoušky, jsem byl duchem úplně jinde, protože myšlenka na jeho slova nechtěla opustit moji hlavu...
Ať jsem se snažil sebe víc, nedokázal jsem myslet na nic jiného, než na to, jak mě přiváže k posteli...
Jenže kdy?
Kdy sakra?
Může to trvat klidně celé týdny, než budeme mít dost času...
Já to ale chtěl hned...
Potřeboval jsem svého démona...
Jeho rty, jeho ruce...
Bože pomozte mi někdo...
ČTEŠ
Fake love
ФанфикCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...