Pořád se zlobím baby...

1.8K 155 16
                                    

Byl to nepopsatelný pocit, když přidal i ruku.
Bezostyšně mi kouřil na chodbě, zatím co za dveřmi se odehrávalo nejspíš to samé.
Vzdychal jsem jen tiše, strašně jsem se snažil.
Zato Jimina bylo slyšet víc než dost.
Bylo to divný, bylo to neskutečně divný, ale mě to strašně vzrušovalo a Taeho nejspíš taky.
Jednou rukou se mi přesunul na zadek a pevně ho stiskl a já mu porvé silně přirazil do pusy.
,,Ahh... Bože... Tae.. Tae..."
,,Nahlas baby... Víc nahlas..."
Poručil, když jen na vteřinu přestal.
Vzdychl jsem znova, ale pořád jsem se hlídal.
,,Baby... Já tě donutím vzdychat a ty to víš..."
Pronesl a zrychlil tempo svých úst.
U toho ruku, kterou mi svíral zadek přesunul mezi půlky a prstem začal třít a masírovat vstup do mého těla.
A tím se konečně dočkal toho, na co celou dobu čekal.
Zaklonil jsem hlavu, prsty mu zaryl do ramene a druhou rukou ho pevně držel za vlasy, zatím co jsem mu v pravidelném tempu přirážel do pusy.
Už jsem se nedržel zpět...
Zapomněl jsem, kde jsem, nebo kdo je pár metrů od nás...
Naplno jsem se oddal těm slastným pocitům a vzdychal tak, jako bychom byli jediní lidé v okruhu několika kilometrů.
Na sekundu se mi zdálo, že vedlejší pokoj ztichnul a já zaslechl, jak se Jimin zasmál, ale neměl jsem na to, abych to teď řešil.
Můj úžasný, dokonalý démon klečel na kolenou, přede mnou, ten pohled na něj byl nepopsatelný.
Sevřel jsem oběma rukama jeho vlasy a nutil ho tak k rychlejšímu pohybu hlavy.
Špičkou prstu pronikl do mého těla aniž by mi přestal kouřit a v tu chvíli jsem uslyšel, že zvuky linoucí se od Yoongiho a Jimina se změnili.
Z Chimova vzdychání, se stalo mnohem hlasitější sténání a představa toho, co právě dělají, společně s Taeho rty a špičkou prstu, ktertou dráždil vstup do mého těla, mě ve vteřině poslala na hranici orgasmu.
Začal jsem přirážet do jeho úžasných úst rychleji, vzdychat absolutně nekontrolovatelně a v pár okamžicích ze mě vypadlo:
,,Tae... Já... Už..."
A on zrychlil.
Čekal jsem, že se odtáhne, ale ne...
S šílenou křečí, která mi otřásla celým tělem, jsem se mu udělal do pusy.
Pořád jsem držel jeho vlasy a s hlavou opřenou o zeď se snažil uklidnit svůj dech.
Úžasný démon u mých kolenou pečlivě do poslední kapičky slízal pozůstatky mého potěšení.
Pak vstal a se zvrhlým úsměvem se na mě díval.
Políbil mě.
Chutnalo to divně...
,,Tae..."
Zašklebil jsem se potom, co mi pustil trochu mého spermatu do pusy.
,,Copak?"
,,Není to divný?"
,,Vůbec to není divný... Myslím, že chutnáš skvěle lásko, ale víš co je divný?"
,,Co?"
Podíval se na mě a olízl si rty, naknolin hlavu a použil ten specifický tón hlasu, který mě zanechal fascinovaného a opět lehce vzrušeného.
,,Mám dojem, že Jimin je s Yoongim hlasitější, než ty se mnou a víš, jak nerad prohrávám... Navíc..."
Zaznělo mi přímo do ucha.
,,Ohh... Navíc...?"
,,Pořád se zlobím..."
Zavrčel a skousl můj ušní lalůček.
,,Jak moc...?"
Provokoval jsem.
,,Mhh... Řekněme, že si nejsem úplně jistý, že to zvládneš, když se nebudu hlídat..."
Došla mi slova...

Fake loveKde žijí příběhy. Začni objevovat