Neměl jsem argumenty a jeho odpověď mě doopravdy zajímala, tak že jsem neochotně souhlasil.
,,Okey... Tak že, proč jsi mě tak provokoval?"
Tae se usmál jedním z těch svých pokřivených úsměvů a než začal mluvit, nervózně si olízl rty.
,,No... Prostě jsem chtěl vědět, jestli bych tě mohl mít... Byl jsem ten večer v takové náladě, pohrát si a něco dokázat sám sobě a když jsi mi vpadl do koupelny, vypadal jsi tak...
Nevině a rozrušeně...
Viděl jsem, jak ses na mě díval den před tím při zkoušce a prostě jsem chtěl vědět, jestli jsem ty tvoje pohledy pochopil správně."
,,Aha..."
Nenapadlo mě nic lepšího, co bych měl říct, tohle jeho přiznání mě zaujalo a zároveň mě vyděsil fakt, že si všiml, jak na něj zírám.
,,Tak že... Teď ty baby..."
Rychle jsem přemýšlel, jak mu odpovědět, alespoň částečně pravdivě, ale zároveň nezmínit všechny ty ponižující detaily o několikaleté lásce k němu.
Nakonec jsem se prostě nadechl a začal...
,,No, bylo to kvůli tobě..."
,,Vážně? Proč?"
,,Protože... Ehh Tae, já o tom nechci mluvit, řekl jsem ti, že to bylo kvůli tobě, nestačí ti to?"
Taehyung se usmál a za ruku mě stáhl k sobě. Otočil se čelem ke mě a hrál si s mými vlasy.
,,Ty víš, že nestačí Kookie a taky víš, že mi to můžeš říct. Copak je ještě něco, co by mezi námi dvěma mohlo být trapné?"
Jo, třeba to, že tě miluju už skoro tři roky, že jsem ti musel lhát, abych si udržel tohle všechno a že mě tehdy prostě vytočil fakt, že se díváš do mobilu a Yoongi sedí moc blízko tebe...
,,Baby ty se červenáš? Oh... Tak teď se z toho už nevykroutíš, řekni mi to..."
Smál se Tae.
Koukal jsem dolů a nervózně si hrál s lemem peřiny, když nečekaně přitiskl svoje rty na mé.
,,Prosím... Řekni mi to..."
Zašeptal během polibku a já cítil, jak se začínám vzdávat.
,,Prosím, Kookie..."
,,Ohh..."
Uniklo mi vzdychnutí a on věděl, že vyhrává, tak nasál můj spodní ret a jemně ho skousnul, aby si svoje vítězství pojistil.
,,Jsi zatracený parchant Taehyungu..."
Vydechl jsem odevzdaně.
,,Ale tobě se to přesně takhle líbí baby..."
Tae se odtáhl a čekal.
Frustrovaně jsem si povzdechl a neochotně pokračoval.
,,Děsilo mě, co v tvojí přítomnosti cítím, to jak se na tebe musím dívat, když tančíš...
Děsilo mě to, ne co jsem myslel a prostě to ve mě tak nějak bouchlo ten večer a já s tebou nedokázal být v jedné místnosti..."
Celou dobu jsem se díval dolů, nelíbilo se mi, se mu takhle přiznávat.
,,Na co jsi myslel Kookie?"
Trochu jsem vzhlédl a zachytil, že jeho pohled je vážný, skoro fascinovaný...
A já byl příliš omámený na to, abych mu lhal.
,,Na tebe, na tvoje rty, tvoje pohyby...
Nechápal jsem to, nikdy jsem nic takového necítil a snažil jsem se s tím bojovat, ale...
Ale nešlo to..."
,,Oh Kookie..."
Vydechl Tae a dvěma prsty mě chytil za bradu, zvedl jsem hlavu, díval se do jeho úžasných očí a zřetelně cítil to jiskření mezi námi.
,,Taky jsem tě chtěl... Dlouho a hrozně moc.
Byl jsi tak sladký. Kdybys jen věděl, kolikrát jsem se musel donutit, abych nešel za tebou do koupelny, nebo když jsme se náhodou potkali v kuchyni, uprostřed noci, abych tě nevysadil na linku a prostě si tě nevzal..."
Jeho naléhavá slova mi zněla v uchu zatím co mi ještě chvíli nedocházelo, co právě řekl...
,,Co...?"
Vzpamatoval jsem se konečně.
,,Ta tvoje nevinnost mě doháněla k šílenství. Strašně jsem tě chtěl... Oh, ani si neumíš představit, jak moc jsem tě chtěl..."
,,Wow..."
Vydechl jsem.
,,Ale zároveň jsi mi byl příliš blízký na to, abych to mohl udělat, tak že jsem se držel zpět a nejspíš bych v tom pokračoval, kdyby ses mě tehdy v obýváku nezačal dotýkat...
Samozřejmě, že jsem nespal, bylo to peklo předstírat, že ano a ani nevíš, jak těžké bylo potom, co kluci po filmu odešli, to skončit a nechat tě tam..."
,,Proč jsi to udělal? Když jsi mě chtěl a věděl, že já tebe taky, proč jsi odešel?"
Tae se na mě usmál.
,,Protože jsem věděl, jak by to skončilo a nechtěl jsem... Aby to dopadlo tak, že bych ti ublížil... Já nejsem dobrý ve vysvětlování takových věcí, myslím, že mě chápeš..."
,,Asi ano...
,,Víš, připadal jsem si jako idiot, na jednu stranu jsem si byl jistý tím, jak na mě při tancování koukáš, ale na stranu druhou jsem věděl, že jsi randil s holkama a nepamatuju se, že bych kdy zachytil jakýkoli moment, že bys mohl chtít kluka..."
Řekl s úsměvem a evidentně ode mě čekal nějaké vysvětlení.
ČTEŠ
Fake love
FanfictionCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...