Chvíli jsem postával za dveřmi...
Sakra to je tak ponižující, poslouchám tu za dveřmi, jako nějakej žárlivej zoufalec.
Chystal jsem se zaklepat, když se prudce otevřeli dveře a z nich vyletěl Jimin s kufrem.
,,Chime počkej!"
Pokusil jsem se ho zadržet.
,,Na co Kookie? Taxi už je tady."
,,Fakt musíš odjet? Zrovna teď?"
,,Jo Kookie, už jsem volal s našima, čekají na mě. Pojeď se mnou, konec konců, jedem stejným směrem."
Usmál se na mě.
,,Nejedu domů Chime, zůstávám tady."
Ohlédl sem se po Taehyungovi a Chim chápavě přikývl.
,,Tak se tu mějte. Yoongiho asi rušit nebudu."
Ještě se na mě usmál, ale přišlo mi, že je smutný.
Mrzelo mě to, ale co jsem mohl dělat?
,,Tae..."
Vzdychnul jsem když jsem se došoural do pokoje, ze kterého Chim odešel.
Taehyung stál u okna, zády ke mě.
Vypadal zamyšleně a mě napadlo, co se mezi nimi asi odehrálo...
Nebo jsem už prostě jen paranoidní?
Zezadu jsem přistoupil k němu a objal ho.
,,Mrzí tě, že Jimin odjel?"
Zeptal jsem se s hlavou opřenou o jeho rameno.
,,Upřímně, je to tak asi nejlepší Kookie."
,,Co? Proč?"
Nechápal jsem změnu jeho nálady.
,,Prostě to nech být, tak jako to je ano?"
Otočil se ke mě a chytil můj obličej do dlaní.
,,Ano?"
Zopakoval naléhavě.
,,Tak... Jo..."
Odpověděl jsem váhavě a on se k tomu už nevrátil, ale nemohl jsem se zbavit pocitu, že je něco špatně...Den probíhal poklidně, možná až moc, vzhledem k tomu, co se tady všechno stalo minulou noc.
Chvíli jsme s Taem hráli overwatch, ale on vždycky prohrál, tak že se u toho dost vztekal.
Byl jako roztomilé, ďábelské kotě a mě to pokaždé rozesmálo, což ho vytáčelo ještě víc.
Yoongiho jsme vůbec neviděli, za celý den nevylezl z pokoje a ani jeden z nás neměl odvahu na to, aby za ním šel.
Až navečer se objevil v obýváku a vypadal skvěle.
Blond vlasy mu ležérně spadaly do očí, úzké černé džíny s dírami na kolenou, kožená bunda.
Bylo evidentní, že se někam chystá.
,,Kam jdeš?"
Zeptal se ho Tae dřív než já.
,,Do baru, věnovat se normální zábavě pro heterosexuáli. Vy dva se věnujte, čemu uznáte za vhodné, je to vaše věc."
Byl neskutečně protivný.
Tentokrát ho ani Tae nechtěl provokovat, tak mu jen popřál příjemnou zábavu, ale i tak si neodpustil poznámku na téma, že my se budeme bavit rozhodně víc.
Suga odešel a my zůstali sami.
Tae si mě přitáhl k sobě a políbil mě něžně na krk.
Dnes nebyl v démonické náladě a já si všiml, že se tyhle naše nálady, chutě a touhy doplňují, protože já dnes taky neměl chuť na jeho zvrhlé, drsné hraní.
ČTEŠ
Fake love
FanficCo když se zamilujete do někoho, s kým trávíte každý den, do někoho, kdo pro vás vždy byl jako bratr? Co když je vše proti? Riskovat, nebo mlčet? Příběh o lásce, vášni, lžích, slávě... Ale také o přátelství a rodině... Upozornění: Příběh obsahuje se...